Healing iFokus

Healing

Läst 469 ggr
korseett
0

god morgon 14 juli

här sitter jag med sviter från gårdagen. Locket med påföljande ryckning har gjort att mina nackmuskler är så stela och har svårt att röra på huvudet. Whiplash på hemmaplan minst sagtRynkar på näsan.  Min nacke är ju skör sen innan så det här hade jag inte väntat mig.

Men ska försöka städa undan idag eftersom vi imorgon åker till min hemort Torsby för några dagar.

Solen skiner iaf så ha en bra dag alla

[rore]
0

God morgon!!

Inget vidare Korseett!! Hoppas du känner dig bättrre snart,,,,, skickar värmande tankar om läkning,, till dig.

Här börjar tempraturen kliva uppåt igen,,,, skönt att va ledig då,,

Bara två arbets dagar kvar innan semestern sätter igång. Ha det så gott alla!

[GunillaF]
0

God morgon!

Krya på dig korseett!

Härligt med semester snart, rore!

Jag är inne på andra semesterveckan och ännu har det inte funnits möjlighet till sol o bad. Har haft fullt upp inför dotterns bröllop som var i helgen. I förrgår när det var strålande väder satt jag i bilen och reste hem och i går regnade det. Men idag kanske molnen lättar….

Ha en bra dag alla!Glad

majlar
0

Krya på dig korseett.

Här är det lite mildare i luften. Men åskan är inget trevligt moment.

Min dotter ringde igår och talade om att en björk hos grannen blev träffad av blixten, och deras vattentank 60 meter ner i backen har slagits ut.

Det kan ställa till med riktig oreda, speciellt i semestertider och när man har små barn som behöver badas efter blöjbyte. Oj oj oj.

Ha en fin dag alla och hoppas du får komma ut och bada Gunilla. Det är det som är höjden på sommaren. Att få sänka ner sin lekamen i det ljumma sjövattnet.

KramKyss

Loet_old
0

God morgon

Krya på dig Karin.

Idag är det kvavt ute och det lär nog bli en och annan åsksmäll är jag rädd för,men det behövs så att luften får rensas.

Ha annars en bra dag alla!Glad

nillanb
0

Godmorgon på er!

Här är det svalare i dag och det är mycket lätare att andas!, så idag för jag lov att ta igen allt det jag försummat hemma under en tid nu.

Krya på dig korseett!!!

jag önskar er en fin dag!

Indiania
0

Godmorgon alla !

#0 Krya på dig Karin, kanske skall du vila istället för att städa i dag.

Det har blivit något svalare ute och lite bättre luft, det är jag tacksam för.

I dag blir det besök hos min farbror i Molkom.

#1 Vad härligt att räkna ner dagarna inför semestern Rore. Skrattande

Önskar er alla en härlig onsdag! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Pagan
0

säger som de andra, vila idag istället karin.

Ha en underbar dag alla.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[mossquinnan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tröstkram i från mig och hoppas du får en avkopplande och fin semester/Susanne

Toyan
0

God kväll!

Idag vaknade jag till en sval morgonGlad

Frampå eftermiddagen steg temperaturen igen men inte så som igår, nu är det bara 23 plus.

Ha en fin kväll allihopa!