Healing iFokus

Healing

Läst 998 ggr
melany
0

Healing mot min mage!

Hej! Jag är så glad att jag äntligen hittat hit, att dela med sig och få ännu mera kunskap och att dom flesta här har samma mål..att utvecklas. Det är så att jag alltid har varit väldigt andlig av mig och kännt av saker men inte förens nu i våras öppnade jag upp mig helt,det hände en kväll och allt bara kom till mig, jag kände vibrationer i hela kroppen och samt i mina händer speciellt så kände jag av energier och både den där kalla och varma känslan.. och speciellt en het känsla i högra handen och armen..men nu har det balanserat sig lite.

fick det då även bekräftat av flera medium och  hon sa även att jag skulle nå flera av mina mål och få stor framgång inom det andliga..både inom healing men skulle även passa som regressions terapeft.. så det är något jag vill utveckla längre fram=) i och med att jag öppnade upp så kände det som att jag renade mig själv också och allt positivt har kommit till mig, helt underbart.

Men just av att känna av energier så är jag väldigt ny.. och det kom lite som en chock i början när jag kände vibrationer och när jag känner av med händerna väldigt starkt..det är just höger som är starkast.

.MEN.. det är så att jag har IBS.. (problem med magen)så ibland blirjag väldigt uppsvälld och har jätte ont och ibland har jag svårt att gå på toa. det är jätte jobbigt och det blir ju ett hinder ibland gällande maten också. Så tänkte höra om någon skulle vilja sända lite healing åt mig? endel av mig vill bara springa ner och köpa laxer,men vill inte förstöra kroppen så:( så vore jätte tacksam =)

Tack <3 / Melany

"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"

korseett
0

välkommen hit Melany!

Jag skickar healing men har du provat att ändra kosten till LCHF? Det är många med både IBS, Chrons och andra mag/tarmdiagnoser som har blivit bra på den kosten.

melany
0

Tack så mycket, glad jag blir <3 jo jag har testat det ett tag i omgångar men det slutar oftast med att jag ger upp eftersom jag kanske blivit uppsvälld direkt..(magen får väl en chock),men det jag har märkt är iaf att när jag håller mig från pasta / bröd och sånt där tungt så känns det mycket bättre.. så det är bra men det är jobbigt när man får dessa ibs attacker..tex när man sovit dåligt / stressat m.m.. men jag tror jag ska köra lite mera på den kosten faktist. LCHF,den verkar bra:)

tack igen väldigt fint av dig <3 önskar dig en fin helg. Just nu känner jag av energier i kroppen och vibrationer i händerna, och i magen kände jag innan..& nu imorgon är det ju en speciell dag också

"all energi har återskapats till den frekvens planeten behöver ha. All energi har nu blivit åter skapad till att kunna höja vibrationerna. En förhöjning kommer här att ske den 10 juli globalt"

"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"

melany
0

Hej, jag måste skriva igen, vet någon hur länge det brukar hålla i sig?jag känner vibrationer i hela kroppen just nu, en behaglig pirrande känsla och magen är kok het..armarna ocksåKyss

sorgblot
0

Tjo!

MIn sambos bror har Chrons. Han äter bröd, men håller sig enbart till vitt bröd. Det kanske du kan testa om du inte gjort det.

Min brors sambo har IBS, hon brukar vara försiktig med stark mat och inte överdosera svart te.

Hoppas det blir bra!

korseett
0

healing i sig brukar hålla i upp till fem dagar

melany
0

Hej, jag måste berätta något fantastiskt. Jag har jobbat exakt hela dagen så kom hem för ett tag sen. Började 8 i morse så egentligen bör jag vara slut..min mage var lite knepig innan men så nu på kvällen innan jag skulle gå hem, bytte jag byxor men sen bytte jag tillbaka..och när jag satte på mig dom igen.. så känns det som att jag har gått ner flera storlekar, magen känns underbar..

så nu sitter jag här som ett lyckorus och mår fantastiskt bra, och idag sker det som sagt en förhöjning av energier..så det är extra starkt idag. är det någon mer än jag som känner av energierna idag? jag vibrerar nu och känner bara positivt och känner en het känsla nästan lite pirrande i hela kroppen. Vi går mot nya tider nuSkrattande Vill tacka ännu en gång.. jag blir så glad att det finns så fina själar som vill hjälpa andra..

Jo jag älskar ju stark mat men äter det inte så ofta,vitt bröd kan jag inte äta för det blir för tungt i magen,sätter sig som en deg klump, dock är jag medveten om att jag slarvar lite med kosten och när man jobbar oregelbundet ,sover lite och så..så blir det extra. Men äter jag i små portioner så fungerar det bättre.Men det är jobbigt ibland eftersom folk ibland kan tro att jag avstår med flit..men det är ingen skön känsla när man känner sig "drogad" efteråt..

Jag mår mycket bättre när jag hoppar över pasta och sådant,men det är ju så gott;/ jag har flera olika te sorter hemma som är bra för magen,det rensar och används i spanien och det andra kan man köpa på orientaliska affärer.

Hur som helst, hoppas ni får en fin kväll ^^

[mossquinnan]
0

KyssKänner mig glad för melany´s skull..och önskar lycka till med magen mvh/Susanne

melany
0

tack vad söt du är, och jag säger mossquinna,det är något med dig som utstrålar..blir glad av din bild och jag gillar din varg tatto du har =) kram på er.

[mossquinnan]
0

Men så himla gulligt sagt nu vart jag rörd..tack så jättemycket goa du  och kram tebax

[GunillaF]
0

Jag skickar till dig och din mage!

melany
0

tackar .. =)kärlek till er <3

Loet_old
0

Skickar till dig.