Go`morrn! 10 Juli
God morgon på er alla sjusovare! Idag hade jag svårt att gå upp, men vid 09 orkade jag öppna ögonen.
Nu ska jag strax ta en promenad i motionsspåret igen.
Ha det så gott idag allihopa!
Godmorgon på er!
Det var segt här också Sorgblot men masade mig upp strax före nio.
Vet inte vad som hänt med tvättmaskinen om den håller på att lägga av….De sista tvättarna har det luktat konstigt som stark klorin men om plaggen luktar det inget.Håller motorn på att paja tro?
Egentligen skulle vi åkt till Kristinehamn och båtluffat i dag men om vädret tillåter får det bli i morgon i stället. I dag får vi antagligen köpa ny tvättmaskin…
Njut av lördagen!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på er!
Vad härligt med båtluff Indiania, även om det nu blir imorgon istället 
Idag är det inte så mycket man kan göra, värmen är enorm. Trots att jag nyss tvättade mig, så är jag redan klibbig igen… Ska försöka varva lite jobb och lite stilla läsning…
Önskar er alla en härlig sommardag!
Med ljus och kärlek... Tina
god eftermiddag
varit och tittat på en auktion men vi fann inget vi behövde så vi åkte hem istället och lade oss på gräsmattan och njöt av värmen.
ha en bra lördag alla
Dagens.
Hade tänkt klippa gräset,så började det regna istället.så då får vitklövern och allehanda växter klara sig tills i morgonbitti i stället.
En glad lördagskväll till er alla!
Middá på er!!
Nu är det bara 2 nätter kvar, sen ska yodhe ha semester, har inte haft det på 2 år… ska bli helt underbart…
Ha en fantastisk Lördag…
Ha en riktig bra semester Yodhe.
Vill tacka alla som skickat healing till mig när jag berättat om mitt problem i käken.
Er samlade energi kändes ljus och hoppfull.
Har nu fått svar från röntgen. Inget akut. Det är en gammal tand-operation som spökar, och det går att leva med. Ha en bra och varm kväll!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
#7 Underbart att höra Tride och önskar dig en fortsatt trevlig sommar! 
" Var nära naturen - var när dig själv "