Healing iFokus

Healing

Läst 634 ggr
smilax
0

Ont i kväll

Fick healing av Gunilla i början av veckan och kände att det faktiskt började vända lite i kroppen men nu känns det som det går åt fel håll igen. Gör jag något fel? Försöker tänka positivt och affirmera att jag mår bra men det verkar inte räcka (och sen har jag ju inte hållit på så många dagar).  Det skär som knivar i hela ryggen och nacken och jag är jättespänd. Vill någon skicka lite mer eller ska jag bara vänta och låta det Gunilla skickade verka? Jag vet inte hur sånt här fungerar riktigt. Känner mig så nere i kväll.

korseett
0

det tar tid att bli fri från värk och lära sig tänka positivt. Under tiden bökjar det fram och tillbaka men riktningen är i summeringen alltid fram.

Jag skickar healing till dig

Ranamir
0

Skickar healing…

smilax
0

Tack snälla. Min kropp vill inte alls som jag vill just nu. Har vaknat med en hysterisk huvudvärk och ingen värktablett hjälper. Har tagit en avslappnande tablett nu så vi får se om det släpper. Känns som hela vänstra sidan av huvudet krampar och jag mår illa hela tiden. Blir ledsen för allt och orkar knappt prata med sonen. Usch så jag klagar. Nu ska jag gå och vila igen.

korseett
0

Ibland ska värken ut u rkroppen på det viset med. Drick mycket vatten så det finns något att få ur upplöst "skit" ur systemet