God morgon 9 juli
God morgon
Så var det fredag igen,men det kanske inte spelar någon större roll i dessa semestertider.
Nu tittar faktiskt solen fram det har varit annandagsväder,ömsom sol och regn.
Ha en fantastisk fredag alla!
Godmorgon Loet och ni andra 
Solen vill inte riktigt igenom här..men det är en behaglig temperatur.
Önskar er alla en underbar fredag!
Go'morrn här är det härligt beskärningsväder…jag ska bara vakna till.
Vandra i Ljus å Skönhet

Idag jobbar mannen sin sista dag så nu stundar semester på riktigt 
Underbart!
Hoppas att alla har det riktigt bra!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
god morgon!
Sista dagen i stan före jag stänger där i tre veckor.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
Solen tittar fram mellan varven, i går var vi i Åmål och provade bl.a MBT sko, tror det är jättebra skor men ack så dyra.
Vet att Snöflinga använder dem men är det någon mer här inne som har erfarenhet av denna sko?
En underbar fredag till er alla!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla i det gröna
#5 Har en väninna som använder sig av MBT skor. Hon säger att det är det bästa dom har hittat på. Hon har både sandaler och promenadskor.
Jag vet inte om jag törs prova för jag har sån duktig yrsel ändå. Hon säger att det är övergående att man vänjer sig. Dom ska ju vara bra just för balanssvårighetet och ryggproblem.
Idag kommer min äldsta son hem och ska vara här i en vecka. Det ska bli så roligt, har inte sett honom på länge. Sen ska vi på 1-årskalas på söndag Lilla Julia har redan avverkat ett helt år här på jorden. Det är mycket nu.
Ha en fin dag och var rädda om varann
#6 Ja yrseln skall ju vara övergående, de är ju också bra för knän ben och fötter, tyckte det kändes skönt när jag gick med dom i butiken….Eftersom de är så dyra så skulle de ha något utlåningssystem så man hinner känna efter bättre före köpet.
Jag har i alla fall fått något att fundera på.

jag kan varmt rekommendera dem (MBT). Jag har tidigare haft problem med värk i leder, det är som bortblåst. Hade faktiskt inga problem med att gå in dem. En kompis som provade fick träningsvärk, en annan kände sig sjösjuk
Mina första köpte jag på tradera - helt nya för 600:-. Prova ut vilken storlek du har i butiken och lägg ett bud
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God morgon på er!
Solen skiner, tack o lov så fläktar det härligt,,,
Ha det så gott
#8 Kan det verkligen vara möjligt? Det är inte en plagiatsko då?
Skickar pm till dig Pagan!

God middag!
Sol och varmt, nu behövs det regn för detär snustorrt i markerna.
Idag är det tvätt och annat pyssel på programmet, ska jobba mer nästa vecka så då är det skönt att få lite gjort nu.
Kan ni upplysa en okunnig om vad som är speciellt med MBT-skor, vad står bokstäverna för? Tack på förhand
Ha en härlig dag allihopa.
#11 Toyan du kan gå in på www.se.mbt.com
Det är skor som är formade på ett speciellt sätt, rundad sula och är bra mot artros i knän, problem med rygg mm.
Härligt att höra Pagan, då blir jag glad! 

…forts #13 Glömde ju meddela i PM var i USA jag köpt mina andra MBT adressen är http://www.discountmbt.com/
var lite orolig innan de kom hem - förskottsbetalning tog 3 veckor, free shipping. $87.00. Det utgick inga andra kostnader. Jag är jättenöjd.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot