Godmorgon 5 juli
Vill hälsa er alla godmorgon! Här är det lite mulet i dag, kanske blir det lite inomhusarbete …..Ta vara på dagen, det tänker jag göra.
Kram till er alla!
Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vilket vackert foto, jag riktigt ser vad Siri tänker! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på er!
Vilken härlig bild Majlar 
Även i dag lyser solen så vackert, jag har planerat för ogräsrensning..om det inte blir för hett!! du blir det altanen med en bok och isthe istället 
jag önskar er en skön dag !
Efter att ha legat magsjuk i denna hetta under helgen är jag nu glad över att åter vara pigg och frisk! Man glömmer att vara tacksam över att man är frisk, tills man blir påmind om hur jobbigt det är att vara sjuk!
Idag ska jag och barnen vara hemma och fixa lite och fylla barnpoolen på gräsmattan… Så kommer mina stora tjejer äntligen hem efter två veckor iväg, först i Orsa och sedan i Norge! Det ska bli underbart att få hem dom!
Ha en underbar sommardag alla! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
God morgon
Regn och regn.nä man ska inte klaga,det hade kunnat vara värre.
Härlig bild Majlar,vara vovven på väg i vattnet eller?
Ha en bra måndag alla!

Härlig bild majlar :)
Här är det 23° i skuggan och jag har legat en timme i solen för att få färg på mina ben. Det fungerar inte, hur jag än gör blir jag brun om armar och ansikte, men benen förblir kritvita :( En timme i solen och jag har inte ens en rand efter shortsen…
Har passat på att plantera om lite blommor också, det behövdes verkligen. Snart ska jag i väg på lite olika händelser under dagen och kommer nog inte hem förrän sent i kväll, men det är ändå skönt o va ledig i dag och fylla dagen med annat än arbete :)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
#5 Nej hon hade nog gjort det om jag inte hade varit med. Siri gillar vatten så hon hade gärna tagit sig ett dopp, men hon har aldrig visat sig vara intresserad fåglar. Som tur är. 
#6 Smörj dig med brun utan sol. Garanterat fin färg får du av Dove sommer glove. Om du smörjer när du nyss har duschat och är lite fuktig så går det lättare att smörja ut ordenligt. Bara ett litet fusktips
Morn!
Idag har solen kommit fram igen. Igår regnade det mest hela dagen. Men det var bara skönt tycker jag, blommorna också tror jag.
Idag har jag inte orkat upp ur sängen än, har ont i halsen och känner mig hängig i helga kroppen. Ska iaf försöka plantera om blommor idag.
Vilken skön bild Majlar!
Önskar ALLA en härlig start på veckan!
önskar er alla en bra dag
God förmiddag allihop!
Nu skiner solen från en klarblå himmel igen, efter att ha lyst med sin frånvaro under morgonen. Härligt 
Underbar bild Majlar!
Stackars dig Anna, skönt att du är på benen igen 
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Springer förbi för att säga god förmiddag och ha en förträfflig dag!

Hoppas att ni alla har det lika skönt som vi 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#8, det ska jag göra :) Känns som att fusk är det enda som hjälper nu ;)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.