Healing iFokus

Healing

Läst 593 ggr
Loet_old
0

God morgon söndag

God morgon

Det är risk för åska idag,varmt och kvaft.

Får se vad dagen bjuder på,ev frilufsteater ikväll om vädret är bra.

Ha en bra söndag alla!

Indiania
0

Godmorgon Loet och ni som kommwe! Flört

Vilken värmebölja det var i går, sent på kvällen var det 24 gr ute, fick sitta ute länge för inne var det ännu varmarare.

I natt har det regnat och det är betydligt svalare Skrattande

Önskar er alla en lugn och skön söndag! Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

snoflinga
0

Godmorgon :) Har ju varit uppe länge och inte riktigt noterat att det var söndag ;)

I morse var grannungarna ute vid halv sex och slog på oljefat igen. Ja, trodde jag i alla fall. Upptäckte snart att det inte ÄR grannungarna som jag trodde, utan en kråka som sitter på vår skorstenshatt och knackar hårt med sin näbb på den. Han tycker förmodligen väldigt mycket om ljudet som sedan fortplantar sig i vår skorsten så att det på nedervåningen låter ungefär som om någon står utanför dörren och slår med en järnpåk på ett oljefat :D Djur är härliga - ibland ;)

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Loet_old
0

#2 Det kallar jag riktig väckarklocka haha.

nillanb
0

Godmorgon på er alla Glad

Det var ingen stilla och lugn morgon för dig Snöflinga FörvånadFlört

Jag vaknade tidigt i morse det var bara jag och fåglarna som var uppe!

Började min morgon med yoga och meditation på altanen..mm så jag älskar de tidiga morgontimmarna!!

Nu har det börjat mulna på lite, det väntas regn.

Önskar er en fantastisk söndag!

tilja65
0

Godmorgon på er!

Här är det fortfarande lika fint sommarväder och det blir ännu en utedag Skrattande

Jag tänker bortse från den göra-lista jag har gjort upp för mig och ta den imorgon istället och njuta av min bok även idag.

Önskar er en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Indiania
0

#5 Vad läser du för bok nu Tilja?

korseett
0

haha snöflinga vilken kråka! kanske den ville säga dig något?

Ja igår var det väldigt hett. Jag låg på altanen ett tag men så fort vinden stillade sig så kom myggen och jag fick gå in. Jag har väntat på åskan men ännu lyser den med sin frånvaro. Regnar gör de iallafall och det är skönt.

Min tvål är nu färdigmogen så nu plockade jag in en och provade. Den var riktigt skön att tvätta sig med och luktade ljuvligt! Ska ge ut till mina vänner de här provtvålarna för att få en kommentar.

Ha en bra dag alla!

tilja65
0

#6 Denna gång läser jag "Själarnas öde" av Michael Newton. Den handlar om hur livet ser ut mellan våra inkarnationer och bygger på fallstudier. MYCKET läsvärd Skrattande

www.harmoniqa.se

Indiania
0

#8 Såg den boken på Vattumannen i går och den kostade under hudralappen och den var inbunden…gillar du den så är den säkert läsvärd!Skrattande

tilja65
0

Oj, kostade den inte mer. Jag funderar skarpt på att köpa in den till Webbshopen, men med det priset vet jag inte riktigt hur det skulle gå ihop sig Förvånad

Tack för förtroendet Indiania Skrattande Jag funderar på att utbilda mig vidare och ta en kurs även i Livet mellan liven. När man väl får en inblick i hur det är under denna period så är det svårt att inte vilja ta reda på mer… Tungan ute

www.harmoniqa.se

[GunillaF]
0

Hej på er healers!

Söndagen bjuder på moln och 25 grader. Jag fixar några saker till bröllopet i dag också.

Har en healing under eftermiddagen.

Ha det gott!

majlar
0

God förmiddag, här är det lika varmt som igår, fast mulet. Jag har öppnat korsdrag och Siri ligger mitt i och flåsar.

Det var en trevlig väckarklocka du har snöflinga.

Ha en fin dag och var rädda om varann

Pagan
0

#2 Kråkan - Solöga

Texten ur solögas bok är bortmodererad p.ga. upphovsrätten. Förlaget tycker inte om att vi lägger ut texterna/ Sajtvärden

kanske lite väl tidigt för nya kunskaper…Flört

Gla´söndá

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

snoflinga
0

#13 Hihi, han lärde ju sig hur han väckte oss :) Och jag lärde mig att kråkor kan ha roligt och uppskatta ljud ;)

Pagan
0

jag har en hackspett på gården. han är alltid på telefonstolpen och hackar infernaliskt, han verkar inte ha lärt sig nåtTungan ute

Sajtvärd Tarot

snoflinga
0

#15 Han är ju ingen kråka heller Flört Det är därför SkrattandeSkrattandeSkrattande

[rore]
0

God eftermiddag i sommar värmen!!

Önskar er alla en finer kvällning

Indiania
0

#10 Förlåt Tilja det blev inte rätt titel boken på Vattumannen hette " Själarnas Resa " men det var Michael Newton som skrivit den.

Har du läst den också?

Loet_old
0

Varit på frilufsteater i kväll och sett spanska flugan.den var verkligen rolig och vad man fick skratta,så jag får rätta till mina käkar.Skrattande

Pagan
0

härligt med träningsvärk i käkarna - då vet man att man levtSkrattande

Sajtvärd Tarot

Loet_old
0

#20 Verkligen! Skrattande

tilja65
0

#18 Jag såg det Indiania, det är hans första bok och handlar också om livet mellan liven. Jag har inte läst den än, men jag ska köpa in några ex till webbshopen eftersom jag vill läsa den. Den du såg för under 100-lappen var en pocketutgåva Flört

www.harmoniqa.se