Healing iFokus

Healing

Etikettdjurkommunikation
Läst 2604 ggr
ElectricBoogie
0

Vad vill han heta?

Jag har precis införskaffat en ny buse i huset. En liten röd vild kattunge. Han går för närvarande under tusen olika smeknamn men har inget riktigt än.

Jag har kollat runt lite på olika namn men inte hittat något som passar än… Jag lär väl hitta något som känns rätt så småningom men tänkte att, om någon har tid och lust som är duktig på Djurkommunikation, så får ni gärna fråga honom själv vad han vill heta.

Vad vill lille vilden själv heta? (Sen kanske jag inte samtycker med det, men det är en annan femma, hehe)

Tack på förhand alla duktiga telepater! ;)

Kristall47
0

Nimbus fick jag till mig.

majlar
0

Jag tror han gillar namnet Svarten, fast han är röd.

[GunillaF]
0

Azlan eller Zimba vill han heta! Flört

Indiania
0

Osse eller Trigger! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

Helge!Flört

VoxCelesta
0

Jag fick nästan samma som Indiania… Fast Ossi(e).

korseett
0

bert hihi

allhealing
0

Supernovan

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Pagan
0

MarmeladSkrattande så fint på en röd kisse

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

snoflinga
0

Felix tycker jag, men jag är ingen djurkommunikatör på det viset (jag kommunicerar mest med mina egna djur ;))

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Kristall47
0

Karate KidFlört

Loet_old
0

vilde hilding!Oskyldig

korseett
0

haha här var det spridda bud! hur många av oss har känt in den lille gynnaren och tagit reda på hur han vill ha det?

[GunillaF]
0

#13 JagSkrattande

ElectricBoogie
0

hahah aa jag vet inte vad jag ska tro. :P men men, det rätta namnet dyker nog upp så småningom…

nimbus va rätt coolt iofs. fast vet inte om det passar honom. han är väldigt eldig av sig. både röd, född i vädurens tecken och har en eldig personlighet. :)

korseett
0

Viking låter bra till en sådan kattlighet

Loet_old
0

Tja, Pär är väl ganska allmänt och gångbart namn.men nu får du bestämma dig någon gångFoten i munnen, vi kan ju inte sitta här och rabbla upp alla namn som finns.SkrattandeTungan uteSkrikandes

Indiania
0

#17 Nej precis Facklan får det bli! Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

christel70
0

Jag tror på Azlan. Ett litet lejon verkar han vara trots att han är född i vädurens teckenFlört

Medarbetare på Tarot

Kristall47
0

CesarFlört

Pagan
0

Hicke HiskeligTungan ute det vet jag alldeles bestämt! Marmelad är för gulligt för denne vilde. jag e fruntimmer o har rätt att ändra mig.Flört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

lottan17
0

Jag ska kalla min katt för pelle. Men Fritz tycker jag är ett mysigt namn.

Moonwing
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gustav!!..Absolut.Tungan ute…asså´!!!Skrattande..skickar me´en bild..på en sömndrucken..Gustav..innan han kommit "i Gasen"..Tungan ute

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

ElectricBoogie
0

haha, tack för alla namnförslag. det är underhållande att läsa, även om jag betvivlar att alla ni verkligen har snackat med lill-misse dårå. det verkade mest mynna ut i en namnidée-tråd. vilket iofs inte är helt fel det heller. :)

aslan är iofs coolt, men jag tror att min kisse är lite mer vild o crazy och clownlik än aslan lejonet som mer bara verkar ha väldigt mycket värdighet o lugn. men kanske han blir så när han bli större, haha…

snoflinga
0

#24 Han får kanske ha ett namn nu och sen Azlan när han blir större ;) Själv tycker jag det är lättare att känna av något med en bild, vet inte varför faktiskt, så jag har bara kommit med ett förslag rakt från hjärtat :D

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[GunillaF]
0

Jag lämnar inga fler namn eftersom de jag kände är ett av de han vill ha. #3 Flört

Moonwing
0

Det skulle underlätta med en liten bild…kanske..för en del är det lättare tor jag..FlörtSkrattande

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Kristall47
0

OttoGlad