Måste bara få berätta...
Jag måste bara få dela med mig av dagens händelser…
Min fru har gått ner mycket i vikt, och skinnet har blivit rent för stort för henne. Idag har hon blivit opererad, för att ta bort överflödig hud ifrån buken, och hur det än är så blir man lite orolig och bekymrad när de ska i och skära i den man älskar.
Hon har blivit opererad flera gånger förut, och sista gången drabbades hon av inre blödningar och höll på att stryka med. Nu är väl kanske inte den här opertionen lika allvarlig som de tidigare, men hur det än är var jag ganksa orolig.
Jag körde in henne, till kliniken, i morse och stannade någon timme medan de gjorde henne iordning. Både jag och flera kompisar har skickat healing till henne för att allt ska gå bra, och hon kände sig ovanligt lugn, trygg och avslappnad.
När sköterskan skulle sätta in nålen till droppet, kröp hennes blodådror undan och det gick inte att sätta någon nål i vänster arm. Medan de vände på frugan, för att försöka i höger arm, började jag kalla på "mina" andar i tysthet. Jag kallade på andarna ifrån de fyra vädersträcken samt jorden och himlen, och jag kände mig lugnare när de kom samtidigt som nålen gick rätt in i blodådran på första försöket.
Efter det väntade vi ensamma en stund, och även jag kände mig trygg,lugn och avslappnad.
Jag åkte iväg till jobbet medans hon blev opererad, och efter jobbet besökte jag henne igen. Hon såg väldigt pigg ut, och även sjuksköterskan anmärkte att hon såg ovanligt fräsch ut med tanke på vad de gjort med henne.
Ikväll pratade jag med henne igen, och det visade sig att hon kände sig jättepigg och inte hade sovit alls sedan hon vaknade efter operationen. Kirurgen hade undersökt henne igen, och allt såg jättebra ut.
Andarna är fortfarande kvar hos henne inatt, och imorgon ska hon tacka och släppa dem fria igen själv.
Det ska bli jättespännande att se hur hon läker efter en så bra start efter operationen. Det är inte utan att man blir väldigt tacksam mot vänner, och andar, som hjälper till när man behöver det.

Låter härligt.
Skönt att allr har gått bra.
Jätteskönt o höra, tvivla aldrig på vad som kan åstadkommas….det gör aldrig jag…
Lycka till och berätta gärna hur det går i framtiden…
#0 Underbart att höra Niclas!
Kram till dig och din fru.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Härligt att höra!
Förneka aldrig krafterna som finns till för oss, om vi vill bruka dem på rätt sätt 
Kram till dig och din fru/ kram Spanaren
Det låter fint att höra!
Det var en fin berättelse. Hälsa lilla frugan. Kram
Så'na här "solskenshistorier" får vi aldrig nog av! De behövs!
Härligt att det gick så smidigt med operationen!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Härlig läsning! Hälsa frun :D
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Härligt att få ta del av detta Niclas,,,, Tack!!