Healing iFokus

Healing

Läst 565 ggr
Indiania
0

Godmorgon 29 juni

Godmorgon på er!

Hoppas dagen blir som ni vill ha den Glad

Här är det sol och vackert väder och dagen bliir fin!

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

God morgon Indiania och alla ni som kommer under dagen.

Här verkar gårdagskvällens åskväder ha kommit med lite värme för det känns som sommar ute idag.Kyss

Ta vara på dagen!

tilja65
0

Godmorgon på er!

Här är underbart sommarväder och jag och yngste sonen har just avnjutit frukosten ute på altanen. Ljuvligt Skrattande

Snart är det dags att ta tag i dagens göromål, lite blandad kompott…

Titta gärna in på Alternativ Behandling och buda på de auktioner som pågår, där pengarna går till medlemmar i kris. Jag har lagt upp en aukrion med ett handgjort silversmycke, en ängel med valfri sten. Se den här

Önskar er alla en riktigt härlig dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

pearlnharmony
0

God morgon alla ni där ute. Solen strålar så enormt redan nu!

Idag ska jag bara njuta av trädgårdsliv för att ikväll sända reiki Glad

Varma hälsningar//Anki

www.pearlnharmony.se

korseett
0

God morgon! Bredbandet ligger nere än tydligen. Tur att mobilt finns men det blir bara en liten hälsning. Ha det bra alla

[Spanaren]
0

Hej, hej!

Det var myggigt under vår prommis och det hänger säkert något åskregn i luften.

Livet är en gåva … så lev /kram Spanaren

Kristall47
0

Godförmiddag!

Strålande sol ännu en dag, har varit många nu och skönt är det. har klarat av en lång promenad också innan det blir för varmt. Ska jobba lite sporadiskt med lite av varje i dag, eller så blir det ingen om jag inte villSkrattande

Hoppfull
0

Ännu en het dag… äntligen är sommaren här Skrattande

Vi njuter utomhus, i solen eller i skuggan, allt efter tycke och smak!

Ha en bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Toyan
0

God förmiddag!

Varmt här också, blir inte så mycket uteliv för jag ska jobba och sitta på möte.

Ha det gott och njut av sommarenGlad

majlar
0

God middag alla i det gröna. Har haft mitt yngsta barnbarn här idag på förmiddagen. Jag säger bara Kärlek i oändlighet. Pussar och kramar i massor, man behöver inte ha något annat här i livet. Dom är för härliga dom små liven.

korseett
0

nu är fibern tillbaka så nu ska jag läsa ikapp

snoflinga
0

Här är också underbart väder :) Jobbar em, så jag njöt av solen i morse även om man knappt hinner göra något innan det är dags att jobba ;)

Hästarna fick vatten och såg ut att stortrivas på sommarbetet, hade inte riktigt tid att hälsa, även om min prins såklart kom fram och sa hej (han är min gullehäst han) och fick några godisar.

Sen klöddade jag med larmet i huset, det strular lite och det tär på tålamodet när man inte hittar felet direkt utan får springa fram och tillbaka som en iller :D Men skam den som ger sig :)

Sen blev det en joggingtur i solen, bara LITE varmt, hihi :) Får nog bli kvällsjogging framöver. Fatta jogging är sjuk terapi alltså, allt sånt som jag inte vill fundera på kommer fram och en massa hemska sanningar som jag inte vill veta (eller, som mitt ego inte vill veta). Bläh. Det är jobbigare med känslorna än med joggingen i sig, men skam den som ger sig - min bok är min gud och jag sätter all tilltro på att den ska hjälpa mig (hänvisar alltså till "rösten som talar för gud") att bli en bättre själ med mindre ego…

Sommarhälsningar från en lagomt arbetande Snöflinga (just på min avd är det lite att göra så jag hjälper en annan avd med stora problem just nu, känns bra att kunna hjälpa till)

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.