God morgon 24 juni
God morgon.
Det är en vacker torsdag morgon och solen strålar kommer att värma idag.
Önskar er alla en solig dag!
God morgon Loet och alla andra som förhoppningsvis droppar in eftersom!
Solen skiner så fint här också, från en molnfri himmel!
Ta vara på dagen!
Godmorgon Loet, Gunilla och alla andra!
Fantastiskt fint sommarväder här också. Snart bär det av till Västkusten, ska bli fint att få träffa barn och barnbarn…
Önskar er alla en fin dag och en härlig midsommar!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon säger jag också, här är det soligt och glatt. Snart kommer min yngsta dotter och vi ska gå morgonpromenad med hundarna och lilla Julia, snart 1 år. Ett litet troll som bara blir ljuvligare och ljuvligare.
Ha en fortsatt fin dag alla och var rädda om varann

Godmorgon på er alla 
Har är det lite kyligt och grått… men vi får säkert en trevlig midsommar ändå tillsammams med föräldrar barn och barnbarn.
Ha en fin dag och en fantastisk midsommar
Godmorgon alla!
Solen vill inte riktigt fram här än men det finns att göra inomhus också så här inför midsommar- Barnen kommer hem med sina respektive.
Ha en fin och glad midsommar var ni än är! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon!
Här är det så härligt väder att jag nästan undrar vad jag gör på kontoret… =)
Ska promenera när jag kommer hem och köra lite pilates med min arma kropp. Är det fortfarande varmt ute då så ska jag nog köra utomhus!
tilja, ska du byta solsida? =)Du är väl annars en "ostkustare" ;-)
Hoppas ni får den finaste av dagar!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ännu en vacker dag! Underbart!
Idag packar vi och när mannen kommit hem från jobbet blir det avfärd till den nya lilla stugan.
Så jag önskar er alla en riktigt fin och mysig midsommarhelg!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#8 Åh, så det blev en liten ny stuga - det har jag alldeles missat Hoppfull. Grattis grattis!! =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#9 Tack vännen! Jo det blev en liten stuga 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
god eftermiddag! Jag har jobbat idag och sedan handlat- urk för att storhandla ensam! Det gäller att packa upp matvarorna på bandet rätt för annars blir det mos av allt.
Kvällen får gå åt till att städa det sista och göra i ordning för morgondagen. Två vänner kommer till oss och den ena ska stanna under helgen och den andre bor en bit bort. Kanske kommer min svärmor med sambo också under dagen men jag vet inte än.
Ha en toppenkväll mina kära vänner och för er som släcker ner inför midsommar redan nu vill jag önska en toppenhelg!