brottas med ångest- hjälp
ber om hjälp till mig och min situation som ger mig sån ångest och frustration.
Efter att ha varit nästan i mål flera gånger den senaste veckan så håller jag på att bli tokig. Aldrig har ett bokföringsprogram gett mig sådana problem och gett mig sådan ångest för att det inte fungerar. Jag har iaf kommit ikapp med faktureringen men alla rapporter som jag ska ha ut får jag inte ut för jag har helt plötsligt inga rättigheter trots att jag är administratör på allt! Jag sitter och jagar support och pendlar fram och tillbaka mellan två olika.
Jag mår så dåligt av det här även om jag är bättre än jag mådde i torsdags.
Så jag ber om hjälp, healing till både mig och min situation att allt löser sig till det bästa. Jag känner vanmakt.
Sänder till dig och till din situation,,,,,,,,,,,,,
Fy så tröttsamt! Självklart sänder jag 
Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din sitution
tack kära ni
Jag skickar till dig och din situation!

Jag ber änglarna i kväll, såklart 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag upplevde samma sak med min nya dator igår, kanske det ligger något i luften och blockerar, men det har löst sig nu….
ska skicka till dig och din dator…..
Skickar till dig och din situation.
Skickar till dig och din situation! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
tack 

Tänker på dig och hoppas att du kan slappna av trots din situation! Tänk på att bara du kan styra dina känslor :) Du kan styra dina tankar alltså kan du styra dina känslor, hur svårt det än kan kännas när man är i ett läge som ditt.
Kramar och ljus från mig!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Skickar till dig och din situations lösning!
Kram Ricke
tack- ja jag mår lite bättre och har fått loss energin så att jag kan göra annat istället för att gå och kura ihop mig och grunna
Jag har haft samma problem som du med ett eget bokföringsprogram i min dator.
Sedan en månad tillbaka så existerar det problemet inte längre. Numera bokför och fakturerar jag på ett mycket enklare sätt, nämligen via min bank.
Nästan allt som jag gör i företaget betalar jag med mitt företagskort eller på faktura.
Detta betyder att samtliga verifikationer som skapas omedelbart ligger direkt i mina banktransaktioner.
Väl där blir varje ny transaktion så mycket snabbare att kontera. Det går nämligen att få bokföringsprogrammet att förstå återkommande transaktioner. Det betyder att dessa går att autokontera. Istället för att knappa in 7-10 olika uppgifter på varje verifikation räcker det med denna lösning att bara knappa in 2 st.
Otroligt tidsbesparande och inte minst viktigt, för mig försvann alla problem som jag gick och grubblade på hela tiden. Numera existerar de inte längre i min företagsvärld.
Hoppas det löser sig. Min första tanke är att du kan ha fått virus eller något annat som stör i din dator. Testa att söka igenom datorn med hjälp av antivirusprogram.
Lycka till!
Tack men företaget jag bokför åt är för avancerat för den typen av bokföring. Och virus är det inte utan något med rättigheterna nånstans :(