God morgon 23 Juni!
Godmorgon Gunilla och ni som kommer!
Härligt att du snart har semester och fin bild har du satt in också.
I dag är det lite mulet här.
Det är dags för ett sjukbesök hos min farbror i Molkom i dag.
Önskar er alla en härlig onsdag!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon onsdag! Ledig i dag och det känns både skönt och konstigt
Funderar på vad jag vill göra av förmiddagen - eftermiddagen är redan "bokad". Funderar på om det inte är ok att helt enkelt göra ingenting 
Härligt med semester Gunilla!
Hoppas det går bra hos sjuka farbror Indiania!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God morgon alla i det gröna
#0 Va gött med semester snart.
#1 Hoppas du får ett fint möte med din morbror.
#3 Snöflinga det är aldrig fel att bara vara. Låta kroppen få sin tid en stund på dagen.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Tack skall ni ha! Min farbror har legat i ett och ett halvt år efter sin stroke men är vid gott mod och har stor livskraft!
#2 Koppla av och ha det skönt när du kan Snöflinga 
Godmorgon allesammans 
I går hade jag min äldsta dotters tvillingflickor här hela dagen underbart, och nu strax ska jag och lilltjejen åka hem till dem och vara där över dagen
.
Ha en fin dag alla
Glad Midsommar ska ni alla ha 
Åker i kväll och är hemma på söndag igen/kram Spanaren
Foto: Leif Ljungdal

#7 Jag niger och bockar och rodnar av förnöjsamhet … tack vännen!
Var rädd om dig och det ska ni alla vara 
Glad midsommar till dig också Spanis!
Mmmm vilket gott smultron!
#9 Tack … Var bara … som vanligt i helgen Indiania 
Godmorgon på er!
Jag har just sålt min fina bil och sitter nu och letar efter en ny mindre bil på Blocket. Känner lite saknad faktiskt, men det går väl över…
Härligt att läsa om allt ni ska göra idag och trevlig midsommar till dig Spanaren! Själv åker jag inte förrän imorgon, men det ska bli härligt 
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
och tack det samma!
Trevlig midsommar Solis! 
Vem är Solis?
#14 Förlååååt Spanis! Jag tror jag kallat dig för Solis förut också…. Det är väl för att du tycker om de små solarna som lyser upp våra gräsmattor så fint!
#15 Jag skrattar så att jag snart kissar på mig … tack och tack det samma till dig 

God middag!
En vacker dag med sol och svag vind, härligt
Ha en fin dag alleammans!

Det är för att du strålar som en sol Spanis 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God middag!
ja ingenting är enkelt när man byter ett operativsystem i datorn. Vi gjorde dte på maskinringens dator för att jag skulle kunna använda en säker tunnel dvs fjärranvändning, till den från min hemdator. Det började med att jag hade gjort fel i säkerhetskopieringen för bokföringen och sen försöka leta upp alla mallar och rapporter igen i säkerhetskopian för den gamla hårddisken var inte lätt. Nu har allt kommit på plats men just från det operativsystemet jag har fått vägr programmet att skriva ut de rapporter jag behöver! Blir lite smått frustrerad. Supporten har fullt upp med mig just nu.
Men det är en fin dag och jag har butiksöppet och här ska det städas inför midsommar
ha en bra onsdag alla!

Hej hej
Glider in så här på kvällskvisten. Vad härligt ni ska ha det, Gunilla på semester snart och Spanis ska till stugan
.
Snöflinga jag hoppas du följde de andras råd och bara tog det lugnt på förmiddagen!
Själv har jag varit borta på möte hela dagen och har äntligen landat i solen på altanen här hemma
. Köpte en god ale som jag snart ska avnjuta tänkte jag, är själv hemma i några timmar så det gäller att passa på ha ha.
Trevlig kväll!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God kväll på er alla.
Kikar in och önskar er trevlig fortsättning på kvällen!