Folkes magiska händer!
Jag hade förmånen att bo bara en mil från denna underbara man som var en utomordentlig healare. Tyvärr dog han häromåret men jag har kontakt med honom ibland från den andra sidan.
Folke healade mig ett antal gånger och redan första gången sa han: Du har ju egna förmågor så ta och ta till vara på dem.
Det har jag gjort och det mediala är min starka grej men healandet har jag prövat en del för eget bruk och för nära och kära.
Folke for runt hela Sverige och hjälpte människor och han hade bl a turer till Stockholm (70 mil enkel resa)
Jag vill hedra hans minne och hoppas att någon av hans anhöriga vill fortsätta hans arbete.
Det verkar ha varit en duktig man, Jeremina.
Så fint att få vara kanal åt andevärlden och få medverka till helande av människor och djur.
En sådan karl hade varit kul att träffa. Vilken ynnest att du har fått gjort det Jeremina!
Låter som en herdes man. Väl värd att hedra, snällt av dig Jeremna att vi får vara med på det.
Kramis
Vilken fin man Jeremina och härligt att du fortfarande har kontakt med honom. Vilken gåva att du fick träffa honom!
" Var nära naturen - var när dig själv "
När jag fick ett mms med kort på en bild på honom med tända ljus framför då han avlidit tänkte jag lägga in den på datorn.
Dröm om min förvåning då datorn säger att kortet redan fanns där i min dator
Hur hade det gått till? Jag hade ju precis fått bilden i min mobiltelefon 
Så vackert Jeremina att hedra Folke så här 
/kram Spanaren

Vad fint Jeremina!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus