21 kosmiska lagarna
Nu är det dags för den 16:e kosmiska lagen av Kristina Wennergren.
16. Utvecklingslagen
I universum existerar ingenting som står stilla.
Allting längtar efter utveckling.
Utveckling är människans och vårt ständigt expanderande Universums naturliga tillstånd.
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vad roligt - det är ju det vi håller på med hela tiden och det jag skrev om i min blogg just idag! 
Mycket bra lag som visar vart vi ska ha vårt fokus tycker jag!
Kram Ricke
ja faktiskt så utvecklas vi och vi gillar att utveckla
Intressant … men när når vi fulländningen?
/kram Spanaren
#3 Spanaren vi blir aldrig fulländade men vi utvecklas ju så länge vi lever! Fulländningen kanske vi når på andra sidan eller i ett annat liv?
Kram
Tack Indiania!
Och detta forum utvecklar oss än snabbare, för vi är vetgiriga så det förslår…..
#4 Så Universum räknas altså inte in på andra olika plan 
#6 Jo så klart Spanis! 
# 7 Till slut så kommer vi till ett plan där allt tar slut och vi har ingenting mera att lära eller …
Då kan väl inte allt i universum vara under en utveckling 
#8 För mig känns det som det aldrig tar slut att vi övergår i andra energier.( dimensioner ) Lite svårt för mig att sätta ord på detta men jag känner som att utveckligen och dess energier fortsätter hela tiden……. men det behöver ju inte vara som jag tänker, vi har väl alla våran uppfattning och våran tro och det som känns rätt för mig behöver ju inte kännas rätt för någon annan…….med andra ord var och en blir ju salig på sin tro eller hur?
#9 Absolut om vi tänker så … självklart … allt vibrerar av energi. Det brukar jag själv tänka och säga 
Tack söta vän för att du fick in mig på rätt tänk 
#10 Tack själv
du!
Ännu en bra lag!
Tack för den Indiania! 
Tack Indiania för dina kosmiska lagar,,
Jag Uppskattar dem mycket
Tack för ännu en fin lag.
Att utvecklas inom ett visst område och man inser att det är rätt , är som att vinna en fin en sak på lotteri. Man går vidare till nästa insikt. Och så håller det på hela livet.
Kram