Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 514 ggr
[Jeremina]
0

En känsla...brrr!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här i svängen vid den här tjärnen har jag alltid varit så rädd att åka vid vattnet.

Det har många gånger känts som om vi ska åka ner i vattnet *usch*

På vårkanten kom en granne till oss och berättade att han höll på att glida ner i vattnet där då han kanade på isen som fanns på vägen.

Idag var första gången som vi åkte den vägen sedan förra hösten och det var första gången som jag inte kände något obehag Glad Härligt!!

korseett
0

den kurvan är visst lite lur. Farlig då den inte är så kurvig utan gärna har lite fart där kan jag tänka

Indiania
0

Härligt Jeremina att rädslan har släppt och du känner tilliten Glad

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Jeremina]
0

Det påminner också om när jag jobbade på skolan i Junsele där GunillaF bor. Jag kände hela första terminen på en plats att det gjorde ont i kroppen och att det var mycket obehagligt. Varje gång jag åkte just i den backen så kändes det.

En eftermiddag i lärarrummet så berättade jag för några kollegor vad jag kände. Då säger en av dem: En som jobbade på förskolan här och bodde i Ramsele blev ihjälkörd av en långtradare just där.

Från den eftermiddagen kände jag aldrig något mer där i backen utan resten av det året var det alldeles lugnt att köra där.

Kram tillbaka Indiania!