Healing iFokus

Healing

Läst 1098 ggr
Moonwing
0

Har ni lite "över"..??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..Då beeerrrrr wingen om lite heling-energi..Tungan ute

..kan knappt gå rakt, rygga´kröker sej efter en kvart, uj, uj!!..Skrikandes

..snälle,snälle ni..Kyss

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

[rore]
0

Här kommer ljus och kärlek,,,,,,,,,Kyss

[Spanaren]
0

Här kommer dina välbehövliga energier Flört

/kram Spanaren

korseett
0

skickar till dig wingen

Loet_old
0

Värme till dig.

nillanb
0

sänder ljus !

[GunillaF]
0

Jag skickar!

[yodhe]
0

Självklart Wingen…

ska se om jag kan räta ut ryggá åt´na….FörvånadKyss

korseett
0

#7 dra tag i bena på´na så tar jag tag i skallen haha

Moonwing
0

Det låter gött!!va snälla ni ä!!!!..*ASGARVAR!!*..ha,ha…mår lit bättre i dag..faktiskt..puss å tack!!!!KyssKyssKyss

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

JILE
0

Skickar ikväll jag med…till vingarna med :-))

Kramiz

Moonwing
0

Tack,Jile..det upskattas enormt!!Kyss

/ Wingen

Moonwing
0

..Mumma, va gott jag mår idag! ..TACK!..Kyss

…vad dessa dagar är värda Guld!!!

PUSSSSSS!!!!!!!!Kyss

/ Wingen

Loet_old
0

Ni är då för roligaSkrattande

Härligt att du mår bättre wingen.Glad

[Spanaren]
0

Mera av spakande energi kommer här!

JILE
0

Så skönt….hoppas det fortsätter så.Glad

kram Jile

Moonwing
0

Hmmm..jag har haft en underbar dag-tom målat lite lister, flåsande över en stolskarm..HA,HA..men jä…s, va´roligt det var å känna sig "hel", igen!..

..jag hade ingen värk på 4-5 tim..jag tänkte själv;"-Nu kommer jag välan till Gud..så här bra kan man ju inte må..efter ha gått 20 år på störthård värkm.!!" Förvånad (jag glömde alltså å ta skiten-som jag brukade, jag var så euforisk..!) FörvånadObestämd

..men..energier,alltså!,…vi är nog inte ens i närheten av vad man kan åstadkomma med tankar..Tungan uteSkrattande

/ Wingen

JILE
0

Men vad roligt att höra…jag gläds med dig verkligen. Sånt här är ju så soligt att höra.

Kram Jile

[yodhe]
0

* ASG* Karin, var det de jag gjorde…..hahaha.. tur hon inte gick av på mitten då…..Förvånad

Wingen, du, ta o landa nu vá…..hon é ju helt upp i de blå…..Tungan ute

Moonwing
0

Skäms..Ja, va ni än pysslade mä, så fungera at´!Skrattande

He,he..jag har landat för lääängeee sen!..Men gud va skönt det va..å vara värkfri!..undrar hur det kom sig?

..jag var fastande..hade inte druckit/ätit..men mådde kanon!Förvånad

Helt underbart..hade kunnat ge en miljard, per minut..om jag haft..*fniss*..Skäms

Tack snälla ni, jag lever på sånt jättelänge,..lita på det!

puss på er härliga fruntimmer å gubbar!Kyss

/ Wingen

[Jeremina]
0

Jag kommer in nu och ger dig lite sådär på efterkälken Wingen och gläds över att höra att fruntimmer å gubbar hjälpte dig Glad

Moonwing
0

Visst är det härlitt, Mina…Kyss…wunderbara under sker här på löpande band, vetdu´!Tungan uteSkrattande

/ Wingen