slut i skallen- önskar healing
Har precis varit med om något mycket stressigt och frustrerande och jag är alldeles matt nu och fått huvudvärk. Så jag önskar healing om nån vill ge?
Tack på förhand
Skickar
tack Loet
Tjola hopp lilla sajtvärden här kommer energi till dig 
tack Spanaren
Jamen självkklart - här kommer mera healing!
Kramen
tack Vintersaga

Healing kommer när jag går o lägger mig..
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
..Jajjemen,..naturligtvis skall du få god , stärkande energi!..skall tänka på dig åsså,..när jag tänder mina ljus ikväll..
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Absolut. Skickar me´samma 

Har helt missat detta! Hur mår du idag vännen?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
tack 7,8,9!
ja hoppis jag mår mycket bättre idag och har sovit som en stock. Har lite värk kvar bak i ryggen men där var min terapeut igång och masserade och jobbade med energierna
Va, skönt korestt!..mår själv prima idag!..här måste "nån trollat!

"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Mera av vakande kraft till vår fina sajtvärd/ kram Spanaren

tack
Sänder lite till din stress
tack
Jag skickar till dig nu ikväll korseett!
tack
Sänder. Ser ett puffigt, blått moln runt ditt huvud. Lite omega 3 m.m. kanske. Köp linfröolja i mörk flaska. Köpte själv på konsum för 43 kronor. Bra om det står kallt.
Kram Åsa
tack
Inte linfröolja för mig men jag kan ju äta fisk
Varför inte linfröolja? Den är rätt god den jag köpte. Man kan ha den som salladsdressing
Hejsan Korseett klart jag sänder till skallen..kommer direkt.
Kram Jile

#21 helt enkelt av den anledningen att vegetabilisk omega 3 har fel sammansättning så att människokroppen kan ta upp det optimalt. trean anger var den sista dubbelbindningen sitter i molekylkedjan men kedjan är för kort för att människan ska kunna ha användning för den. Därav intar jag inget från växtriket där syftet är omega 3balansen.
Däremot att jag har för mycket omega 6 kan jag förstå eftersom jag under en period har ätit en del spannmålsprodukter och de kryllar ju av det. För mycket omega 6 ger inflammationer i kroppen och det har jag märkt av. Nu är allt det borta sedan några dagar men balansen har väl inte infunnit sig ännu.
Men fet fisk kan jag ju pillra i mig och så ekologiska ägg har den perfekta balansen mellan 3 och 6.
(För mycket av omega 3 är ju heller inte bra för då bla får man lättare att få blåmärken)
#22 tack- ja så ser jag nog ut haha
Här får du en extra dos av mig mé….
Hoppas DU mår lite bättre nu. och att du också har en solig och fin kväll. Kram
Var rädda om varandra
tack ja både och mår jag