Healing iFokus

Healing

Läst 726 ggr
korseett
0

slut i skallen- önskar healing

Har precis varit med om något mycket stressigt och frustrerande och jag är alldeles matt nu och fått huvudvärk. Så jag önskar healing om nån vill ge?

Tack på förhand

Loet_old
0

Skickar

korseett
0

tack Loet

[Spanaren]
0

Tjola hopp lilla sajtvärden här kommer energi till dig Skrattande

korseett
0

tack Spanaren

[Vintersaga]
0

Jamen självkklart - här kommer mera healing!

Kramen

korseett
0

tack Vintersaga

bjprofit
0

Healing kommer när jag går o lägger mig..

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

Moonwing
0

..Jajjemen,..naturligtvis skall du få god , stärkande energi!..skall tänka på dig åsså,..när jag tänder mina ljus ikväll..Kyss

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

[GunillaF]
0

Absolut. Skickar me´samma Glad

Hoppfull
0

Har helt missat detta! Hur mår du idag vännen?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
0

tack 7,8,9!

ja hoppis jag mår mycket bättre idag och har sovit som en stock. Har lite värk kvar bak i ryggen men där var min terapeut igång och masserade och jobbade med energierna

Moonwing
0

Va, skönt korestt!..mår själv prima idag!..här måste "nån trollat!FörvånadKyss

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

[Spanaren]
0

Mera av vakande kraft till vår fina sajtvärd/ kram Spanaren

korseett
0

tack

Kristall47
0

Sänder lite till din stressSkrattande

korseett
0

tack

[Jeremina]
0

Jag skickar till dig nu ikväll korseett!

korseett
0

tack

[asamaria]
0

Sänder. Ser ett puffigt, blått moln runt ditt huvud. Lite omega 3 m.m. kanske. Köp linfröolja i mörk flaska. Köpte själv på konsum för 43 kronor. Bra om det står kallt.

Kram Åsa

korseett
0

tack

Inte linfröolja för mig men jag kan ju äta fisk

[asamaria]
0

Varför inte linfröolja? Den är rätt god den jag köpte. Man kan ha den som salladsdressingGlad

JILE
0

Hejsan Korseett klart jag sänder till skallen..kommer direkt.Glad

Kram Jile

korseett
0

#21 helt enkelt av den anledningen att vegetabilisk omega 3 har fel sammansättning så att människokroppen kan ta upp det  optimalt. trean anger var den sista dubbelbindningen sitter i molekylkedjan men kedjan är för kort för att människan ska kunna ha användning för den. Därav intar jag inget från växtriket där syftet är omega 3balansen.

Däremot att jag har för mycket omega 6 kan jag förstå eftersom jag under en period har ätit en del spannmålsprodukter och de kryllar ju av det. För mycket omega 6 ger inflammationer i kroppen och det har jag märkt av. Nu är allt det borta sedan några dagar men balansen har väl inte infunnit sig ännu.

Men fet fisk kan jag ju pillra i mig och så ekologiska ägg har den perfekta balansen mellan 3 och 6.

(För mycket av omega 3 är ju heller inte bra för då bla får man lättare att få blåmärken)

#22 tack- ja så ser jag nog ut haha

[yodhe]
0

Här får du en extra dos av mig mé….

signemo
0

Hoppas DU mår lite bättre nu. och att du också har en solig och fin kväll. Kram

Var rädda om varandra

korseett
0

tack ja både och mår jag