Healing iFokus

Healing

Läst 1237 ggr
Hoppfull
0

God Morgon 15/6

Ingen God Morgontråd idag så jag skriver en Glad

Här är det solsken än så länge så jag hoppas på en dag i solstolen, kombinerat med att jag behöver sy några örngott, morrr…. avskyr att sy men kuddarna är större än vanliga örngott så jag verkar inte ha något val.

Ha en riktigt bra tisdag i sol eller regn allihop! Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[GunillaF]
0

Morrn, morrn!

Hos mig kämpar solen och molnen en väldigt jämn kamp just nu. Ska bli spännande att se hur det går fram på da´n!

Jobbar som vanligt idag och väntar med spänning på att komma hem och se om tillsaluannonsen jag satte in på fjällstugan igårkväll, kommer att göra så någon ringer och vill köpa den.

Ha det bäst.

korseett
0

god morgon!

Sy örngott kan vara roligt Hoppis så sy med glädje så sover ni bättre i dom. Överför glada energier i dina örngott Glad

Gunilla - självklart vill många ha din fjällstuga så du ska se att telefonen kommer att glödaGlad

Själv ska jag jobba lite med ekonomi nu på morgonen och sedan öppna butiken för idag.

Ha en bra dag alla!

[GunillaF]
0

#2 Det är min mammas stuga Flört men jag ser gärna att den blir såld för som det har varit de senaste åren så har det kännts som ett besvär att vi måste upp dit för att klippa gräs, måla eller skotta snö. Sedan det varit klart har vi åkt hem. Ingen semester där på många år och då kan det finnas de som behöver den bättre.Glad

[Spanaren]
0

Hej hopp vad ni är på hugget Flört

Sy örngott och sälja en underbar fjällstuga och sedan lite ekonomi på det plus att öppna butiken.

Jag då Glad Jag skakar rumpa denna gråmulna dag bland de små regnskurarna http://www.youtube.com/watch?v=cNPab6ATfjc

/kram Spanaren

Loet_old
0

God morgon

Ja ingen ide att klaga på vädret,gråmulet och småregnit,kallt.strunt samman det hade kunnat varit värre.Skrattande

Låt leendet lysa igenom för det är en ny dagGladmed nya möjligheter.

Ha det bäst alla!

Anna-Helga
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Otroligt! Redan i mitten av Juni! Var tar tiden vägen?? Nyss satt jag här med snö upp över fönstren och trodde väl aldrig att det skulle bli sommar igen? Men nu är vi som sagt redan i mitten av Juni och syrenerna har nästan blommat över…

Idag är det massor att göra. Till stan och få tandläkarinfo för vår minste lille bebis, köpa knott och flugspray till hästarna och sedan hem och grilla känns det som innan jag ska iväg på min cirkel i Köping!

Ha en underbar dag alla!

Kram Anna

Moonwing
0

Härlig bild, Anna!Skrattande..

hoppas ni får en toppendag..idag kan wingen gå utan kryckan..så idag!!!!!…ha,ha,!!Oskyldig..blir det många bus..Tungan ute

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Hoppfull
0

#2 ja vet du det gick rikitigt bra! Vår symaskin har vi ärvt och vi har inte haft någon instruktionsbok och den har varit hemsk att sy med. Den bara tuggar sönder allt tyg och nålarna sprätter av som tandpetare!

Så hittade svärmor och svärfar instruktionsboken men jag har inte använt symaskinen sedan dess eftersom vi förutsatt att den varit kass. Men så tog jag mig i kragen och läste idag och hittade en felinställning Förvånad Symaskinen var inställd på broderi på en blank pinne som jag inte ens visste var en knapp… så när jag ändrade den enligt boken så började maskinen sy som en helt vanlig symaskin Glad

Så det tog inte alls lång stund och bråkade nästan inget med mig och jag kände mig så nöjd och glad efteråt! Skrattande

#1 Fått några napp?

[GunillaF]
0

#8 Jag hann inte innanför dörren förrän det ringde. Och det har ringt hela dagen ser jag på "skvallraren".

Jag har sålt hennes stuga till den förste som ringde. Han har köpt den på stående fot. Egentligen är inget färdigt förrän papper är påskrivna och pengar överlämnade. Det ska de göra imorgon!Skrattande

Hoppfull
0

#9 Wow, Grattis, så skönt! Glad

[GunillaF]
0

#10 Jaa det känns bra. Jag trodde inte det skulle gå så fort. Men stugan är både fin, står väldigt fint till och är billig (förhållandevis)!

korseett
0

grattis till försäljningen Gunilla!

Tänk va lätt allt kan gå bara man har en instruktionsbok hoppis hihi

Hoppfull
0

#12 Hahaha, ja det var skillnad det Glad