Healing iFokus

Healing

Läst 1237 ggr
Hoppfull
0

God Morgon 15/6

Ingen God Morgontråd idag så jag skriver en Glad

Här är det solsken än så länge så jag hoppas på en dag i solstolen, kombinerat med att jag behöver sy några örngott, morrr…. avskyr att sy men kuddarna är större än vanliga örngott så jag verkar inte ha något val.

Ha en riktigt bra tisdag i sol eller regn allihop! Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[GunillaF]
0

Morrn, morrn!

Hos mig kämpar solen och molnen en väldigt jämn kamp just nu. Ska bli spännande att se hur det går fram på da´n!

Jobbar som vanligt idag och väntar med spänning på att komma hem och se om tillsaluannonsen jag satte in på fjällstugan igårkväll, kommer att göra så någon ringer och vill köpa den.

Ha det bäst.

korseett
0

god morgon!

Sy örngott kan vara roligt Hoppis så sy med glädje så sover ni bättre i dom. Överför glada energier i dina örngott Glad

Gunilla - självklart vill många ha din fjällstuga så du ska se att telefonen kommer att glödaGlad

Själv ska jag jobba lite med ekonomi nu på morgonen och sedan öppna butiken för idag.

Ha en bra dag alla!

[GunillaF]
0

#2 Det är min mammas stuga Flört men jag ser gärna att den blir såld för som det har varit de senaste åren så har det kännts som ett besvär att vi måste upp dit för att klippa gräs, måla eller skotta snö. Sedan det varit klart har vi åkt hem. Ingen semester där på många år och då kan det finnas de som behöver den bättre.Glad

[Spanaren]
0

Hej hopp vad ni är på hugget Flört

Sy örngott och sälja en underbar fjällstuga och sedan lite ekonomi på det plus att öppna butiken.

Jag då Glad Jag skakar rumpa denna gråmulna dag bland de små regnskurarna http://www.youtube.com/watch?v=cNPab6ATfjc

/kram Spanaren

Loet_old
0

God morgon

Ja ingen ide att klaga på vädret,gråmulet och småregnit,kallt.strunt samman det hade kunnat varit värre.Skrattande