Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 378 ggr
Scully
0

Healing fredags

Jag och en bekant till mig har planerat ganska länge att hon skulle göra healing på mig, hon har hållt på med reiki healing i en hel del år nu.

Det är ca 10 år sedan jag fick healing av en annan.

Det mest underbara av allt var att jag fick bekräftat det jag känt länge.. att min mamma skickat en ängel som vaktar mig. Hon kände min mammas närhet väldigt starkt. Det är ca 4,5 år sedan hon gick bort och jag har tyckt mig känna hennes närhet ganska ofta, även känt hennes rökdoft.. folk har trott att jag blivit galen Tungan ute. Jag såg även hennes ande och det var helt underbart!

En annan sak som också kändes bra var att jag vet att jag tror på något och försökt söka efter det. Jag har känt att det inte är kristendomen utan något helt annat. Nu behöver jag inte leta längre utan fick svaret i Fredags. Det är just detta jag känner att jag behöver och har sökt i alla dessa år.

Jag har iof alltid trott på healing, om inte annat så efter första gången det utfördes healing på mig. Jag tror att det tagit lite tid för mig att vara redo för detta, men nu är jag det. Så nu ska jag lära mig och i första hand att släppa in ljuset ordentligt då detta inte kunde komma helt igenom, sen också försöka heala en del som kom upp.

Så igår och idag har jag svävat runt på små moln, är länge sedan jag mådde så här bra!

Kan även nämna att mina bihålor har lättat. Tack alla ni som skickade till mig tidigare Kyss

Kram/ Scully

korseett
0

härligt att läsa scully!

Loet_old
0

Härligt att höra.

Scully
0

Skrattande