God morgon 14 juni
God morgon
Regnit idag men bra för växtligheten.
Ha en strålande dag alla!

God Morgon!
Här är det omväxlande sol och moln i en förfärlig blåst, som det varit de sista dagarna.
Idag får jag se vad jag hittar på… blir eventuellt en tur till staden för att försöka hitta täcken och kuddar till oss och stugan.
Ha en bra måndag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon Loet och alla andra!
Här är det lite växlande och det blåser fortfarande, men mindre idag. Solen lyser i varje fall och det känns skönt.
Det ligger en intensiv dag framför mig, och jag ska strax börja beta av de saker som ska göras.
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
god morgon.
Tungsinnet får jag hoppas ger sig iväg i samma takt som regnmolnen. Pappersjobb idag och massage på förmiddagen.
Ha en bra dag alla
Hej, hej alla 
Regnar nu på morgonen och det behövs verkligen bland allt gult frömjöl som sätter sig, där det inte ska vara 
/kram Spanaren
God Måndagsmorgon!
Det regnar lite smått här också. Men växtligheten behöver det.
Idag firar jag min förstfödde. Tänk vad tiden går - 37 år sedan…
Ha en riktigt bra dag!
Godmorgon allesammans
Sommarlovs vädret är grått och det är lite kyligt, men det är många dagar kvar på lovet så lite sol ska vi väl få!
ha en bra måndag!
Jag har varit iväg med en av hästarna med min goa medryttare till ridläger och sedan fixat iordning i stallet. Nu har alla barn fått frukost och det är unanplockat och jag ska göra mig klar och åka iväg till jobbet!
Kram och ha en jättefin dag alla!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

God middag på er!
Gråmulet och ruggigt har vi idag, kollade hur vädret var för 1 år sedan och det var faktiskt lika regnigt och kallt som nu.
Tycker det är kul att gå tillbaka och läsa hur det var förra året för man glömmer ju så fort, i alla fall jag.
Ha en fin eftermiddag och kväll!