10:e Juni. Torsdag
Godmorgon på er alla!
Hoppas ni fått sova gott och vaknat utvilade.

Godmorgon Rore och alla andra
Det är grått och väntas regn här även i dag.
Går dagens lek och grillkväll med lilltjejens klass vid sjön blev väldigt blöt, vi hade hela regnställ och gummistövlar på oss
vi som hade klätt oss efter vädret hade trevligt ändå
.
ha en skön dag alla!
Godmorgon på er!
Vilken härlig bild Rore, kan nästan känna smaken av dessa delikata små bär 
På väg till jobbet, vill bara önska er alla en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Mmmmmm… God morgon.
Tandvattnet rinner till när jag tittar på bilden. Guuuu… va gott!
Ha en riktigt bra dag i solen! (här är det iaf sol)

Åh vilken underbar bild rore!
Här är det grått och småkallt och man undrar lite lätt vart sommaren tagit vägen… Jag hoppas innerligt att den hittar tillbaka hit snart!
Idag ska det bakas mer bröd och så ska leta reda på lite trasmattor till den lilla stugan vi skaffat oss. I övrigt blir det vilodag även idag, i morgon stundar sönernas gemensamma fest där jag och mannen ska stå med grillning och annat till 20 ungdomar 
Ha en riktigt bra torsdag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Åh vad gott med smultron Rore!
Godmorgon också allihopa måste berätta om igårkväll..
Igårkväll var jag nära att ringa återbud till shamanundervisning om änglar , och påhäng pga av nack och huvudvärk, men ville ju inte missa så jag kom iväg…
Jättehäftigt nu har jag tagit på en ängel som Peter tog ner, tomte och älvor…kände deras energier.
Vi fick lära oss hur vi med pekare kan känna av våra änglar eller guider som är runt oss i vår Aura.
Ja det var 18 st och allihopa tog han bort påhäng på och alla kände en förbättring i krämpor de gått och dragit på. Snällt att alla fick göra detta .
Idag ska jag iväg och handla lite till avslutning i morgon…och det skulle kanske hålla uppe i morgon det är ju bra.
Kram allihopa,
Jile
så spännande JILE! Sådan kurs skulle jag med vilja gå.
Idag jobbardag i stan så ha en riktigt skön torsdag alla!
Mmmm Rore, det är gott med smultron!
#4 Vad mysigt Hoppfull, ni fick tag i en stuga!
Det skulle jag vilja ha också.
Intressant kurs du går Jile! 
Önskar er alla en härlig dag, här skiner solen!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

#7 Ja det är jättespännande! Vi har ju letat i flera år men samtidigt varit lite rädda för ekonomin och allt runt omkring, men nu slog vi till i alla fall! Så nästa vecka får vi tillträde och den helgen flyttar vi in våra saker 
#8 Ligger stugan i närheten där du bor? Berätta lite!
#6-7 Ja det var jättespännande och man kände pirr i händerna och motståndet när ängeln stod framför mig, och strävhet när man drog på vingen som han sa….trodde inte jag skulle känna nåt.
Han lade ut en plånbok där tomten skulle stå och något annat till ävlorna, han hade frågat dom på vägen dit om de ville vara med så vi fick känna deras energier.
På älvornas energier kunde det kännas som en sval bris…och tomtens var mer ljummen lite varmare. Tänk det kändes precis som ett golvdrag över älvorna och tomtens blev det varmare som han sa. Det är ju helt fantstiskt….
Ja man har mkt att smälta efter en sådan här gång….vilken kunskap han har peter också som kan och vet så mkt.
Berättade om träd som man kan gå ut och hämta energier ifrån och hur man ska göra.
Man skulle haft bandspelare för man glömmer ju mkt.
Kul med en stuga Hoppfull…hoppas ni kommer att få njuta mkt där.
Kram igen…

#9 Det är en pytteliten stuga, låg i tak, ett gammalt småländskt torp gissningsvis. Byggt 1909. Det ligger knappt sju mil från mig, söderut, så vi räknar med att det ska vara lätt att åka dit ofta, det var ett av kraven. De andra var att det inte fick vara för mycket renovering eftersom jag är så pass klen.
Så nu hittade vi ett helt utan renoveringsbehov, det enda som behöver göras är att stryka det utvändigt en andra gång men det räknar vi med blir ganska lindrigt med tanke på storleken och att det är så lågt. Det är liten lagom tomt på 808kvm så det blir inte en massa sådan skötsel heller. 1km från vattnet.
Känns som det kan bli riktigt bra 
#10 JILE, låter helt magiskt, änglar är underbara!
#12 Tack för du berättar, det låter verkligen härligt!
När det ligger såpass nära hinner ju ni åka dit ofta också så jag säger, Trevligt på torpet i sommar! Kram

#13 Tack och Kram tillbaka 
Vilken härlig dag, det blev rore..hoppas du haft det bra du med!..
…härligt med din kurs Jile.
.det är så enormt med våra naturväsen..å de finns där för oss, med oss..bara vi visar lite respekt å kärlek och lär oss om deras kultur å vanor..
..nu skall wingen gå å natta sig..varma nattikramar till allihopa!
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Ja Hoppfull och Moonwing det var en upplevelse…när Peter frågade en av deltagarna om hon kunde känna ängeln, så sa hon att hon såg ängeln när den kom ner.
Kramiz
Jag är glad att du har fått uppleva det, Jile..
"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
#17 Tack 
..det!..är din självskrivna rätt,..skickar vidare till Ängeln, som ställde upp..
"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
#19 Ok bra 
Puss på dig
,Jile..nu ska wingen stupa i sänga..mä sin dåliga rygg..bläää..
"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen