Healing iFokus

Healing

Etikettnäring-för-själen
Läst 799 ggr
Indiania
0

21 kosmiska lagarna

Så var det dags för den 15:e kosmiska lagen av Kristina Wennergren.

www.bildtolkning.com

15. Tacksamhetslagen

Lev med din kravlösa längtan och var tacksam när allt det goda händer.

Ju mer tacksamma vi är, desto mer får vi att vara tacksamma för.

Den som inte är tacksam i sitt hjärta får heller inget att vara tacksam för.

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

Som vanligt mycket kloka och sanna ord.

Tack Indiania! Glad

korseett
0

tack!

Hoppfull
0

Mycket klokt och sant. Kan emellertid vara lite knepigt vid de tillfällen när man själv mår väldigt dåligt, men man får kämpa på!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Indiania
0

#3 Instämmer med dig Hoppfull, alltför ofta glömmer jag vara tacksam på rätt sätt…..Det är bra att bli påmind och försöka igen Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anna-Helga
0
Hoppfull
0

#4 Ja, satt och slötittade på ett program som hette fotbollsfruarna (tror jag) igår på tv2. Det var några rika bortskämda fotbollsfruar som åkte till afrika och jobbade som volontärer på ett barnhem i fyra dagar.

När man hörde vad de små barnen varit med om så började jag nästan gråta så usel kände jag mig över att jag ens tycker att jag har det svårt ibland… pinsamt!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

majlar
0

Hjärtat på rätta stället. Jag är så tacksam för alla kloka ord och snälla människor här inne på healing. Man blir påmind varje dag att vandra i kärlek och ljus.

Ännu en bra kosmisk lag

Tack för den Indiania

[Spanaren]
0

#0 Jag är tacksam för att du visar tacksamhet med att visa upp dessa klokord Flört 

Tack Indiania/ kram Spanaren

[rore]
0

Tack Indiania!Kyss

Loet_old
0

Det bor mycket i denna lag,brukar säga öppna mina ögon så att man kan se och förstå tacksamheten.verkligheten i samhället kanske inte alltid är så fagert att se och höra,men det gäller att inte blunda och sluta sitt hjärta för det.utan att vara tacksamma i alla fall.jag snurrar runt lite i denna lag.

Tack för den lagen Indiania!Glad