God morgon 9/6
Var hälsad härliga onsdag!
Vad ska ni göra i dag?
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God morgon snöflinga och alla andra.
Regnigt och ruggigt idag. Jag hoppas det blir värme snart så alla blommor och grönsaker tar sig ute i landen.
Idag ska jag jobba till klockan ett. Sedan ska jag iväg och få några fula "märken" bortopererade. Jag hoppas att det inte är Malignt melanom.
Det blir några veckors väntan på svaren efteråt. Huvva!
Ha en bra dag vad ni än tar er för med!
Hej alla healingar 
Gunilla, vi håller tummarna och jättehårt att det är som det ska vara!
Ska feja lite på torpet så jag och vovven åker i kväll och är hemma på söndag igen.
Ha det/kram Spanaren
Godmorgon alla!
Jag tänker på dig Gunilla det vet du skickar till dig också! 
Vet inte än vad det blir under dagen, det finns att välja på.
Önskar er alla en härlig onsdag!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla sköna
Håller tummarna för dig jag också Gunilla.
Idag regnar det och allt gula pollen ligger i drivor efter vattnet. Det behövs regn så att det växer ordenligt i bonnlandet.
Här är det packning som gäller. Tar flyget till Grekland i kväll. Lovade min dotter att följa med henne i år, jag är ingen chartermänniska, är inte ens förtjust i värmen, men vad gör man inte för den man älskar. Till slut så ville den äldsta med och hennes dotter. Så vi blir 4 glada turister som kommer göra Rhodos osäkert. (sitter nog gärna under ett parasoll och läser)
Ha en fin vecka och var rädda om varann
#4 Trevlig resa Majlar, du kommer säkert att njuta!
Kram
#5 Tack Indiania du är så snäll
Godmorgon allesammans 
#4 Åhh så härligt du ska ha under ditt parasoll med massor av böcker att njuta av
. Vilken härligt att resa med döttrar och barnbarn!
här är det gråtrist dag men jag ber om att få slippa regn i kväll då vi ska roa oss med lilltejens klass med lekat och grillning vid sjön.
Ha en härlig dag alla!

Håller tummarna Gunilla
Hoppas du får en skön vecka majlar!
Tack för alla era tummar! 
Majlar … trevlig resa 
Tack ska ni ha ni söta och rara människor här på healing
#4 Ha en trevlig semester i mitt favoritland majlar.
?a??? d?a??p?? 
Håller tummarna Gunilla och trevlig resa majlar!
Idag är det jobb på tapeten igen. Vi får se vad dagen har att erbjuda

Hej alla glada!
Självklart hålles även mina tummar Gunilla! Och majlar, det fungerar fint med parasoll och många salta svala bad i hettan
Är man som jag glider det ner en och annan kall öl med 
Här är det vilodag idag, nu börjar allt som hänt de sista veckorna ta ut sin rätt i min kropp och jag är så trött så trött. Idag ska jag baka en andra omgång baguetter till sonens fest på fredag… utöver det blir det stillsamt värre 
Ha en skön onsdag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#13 och #14 tack för era tummar också! 
Jaha..nu har jag varit dit.
Rackarns…rackarns… Fick sitta och vänta ganska länge. Till sist kom dom och ropade upp mig. Doktorn tittad och konstaterade att det är Malignt melanom. Om det är elakartad eller godartad vet man inte förrän de är borttagna och ivägskickade till nån slags provtagning… Men någon tid att ta bort det och skicka idag, fanns inte eftersom de var försenade pg.a. ett akutfall! VA?
Faan också, (ursäkta) nu ska jag vänta och gruva ännu några dagar. Den 22 Juni (nästan två veckor till dess) har jag fått tid för att ta bort skiten.
Tack för att ni hållit tummar och skickat healing idag. Jag har varit väldigt lugn så det har hjälpt. Om ni vill kan ni få göra om det på Tisdag om två veckor!

Regn och blåst i Skövde men vad gör väl det. Efter dessa dagars solgassande så välkomnar gräsmattan allt regn 
Skrivit lite i bloggen och haft lite kunder. Nu funderar jag på att gå ut och handla, har slut på frukt…
Ha en fin dag ni alla där ute!
Anki//pearlnharmony.se
#16 Ja det är sjukvården i ett nötskal, stackars dig som ska gå ännu en tid och vänta. Håller tummarna och tänker på dig.
Kram
#16 Gå 2 veckor till?!?! Finns det ingen annan läkare att få tag i närheten eller …
Så jädra tasikgt att få beskedet och sedan så gör dom ingenting mera 
Försök med att ringa och få en ny tid lite längre bort och ta ledigt och var borta en dag bara för att få bort detta i tid!
Lycka till och vi späder på med mera energier till dig 
/kram Spanaren
Ps Tog dom prov på lymfkörtlarna? http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Malignt-melanom/

#16 Vi fortsätter hålla tummarna och talar med änglarna för positiva besked (alltså negativa…)! Förstår att det blir tuffa veckor, vi får hjälpas åt!
Kram!
#16 Nej sjukvården är inte vad den varit en gång, de behandlar oss som dom vill…….Tycker som dig Spanaren att det är dålig stil att först lämna besked och sedan gå och vänta två veckor, usch så jobbigt.
Vi finns här för dig Gunilla och vi skickar stärkande healing till dig allesammans! 
Kram

#16 Gunilla, jag tycker du ska ringa dem och se om de får någon ledig tid fortare, det händer ju faktiskt att folk lämnar återbud.
Tack snälla söta ni.
Ni är så kloka och fulla av förståelse.
Jag ska ringa varje dag, med början i morgon, och höra om det finns någon återbudstid.
Jag har bestämt mig för att inte gå omkring och gräva ner mig i det här tänket jag varit i, i dag. Det är ingen mening. Inget konstruktivt kommer ur det.
Fr.o.m. i morronbitti ska jag försöka tänka att det är nån mening med det här också. Jag försöker föresten tänka så om det mesta.
Jag tröstar mig med att jag ska på min "nannyresa" till Schweiz i Augusti. Tiden går fort och då, i Augusti, är det här ett minne blott.

#23 Det är rätt och klokt tänkt, men framför allt starkt!
Ibland så tror jag även att människor förväntar sig att man ska vara orolig och tycker att man är nonchalant och oseriös när man inte funderar och mår dåligt i förväg av saker. Men du gör och tänker helt rätt tycker jag!
Pepp, pepp! 
#24 Jag har varit med om värre saker så jag vet att det inte är någon mening att oroa sig i förväg. Det som är, det blir ändå!
Tack för peppet!