Healing önskas
Hej!
Jag har aldrig testat distanshealing så det skulle vara en upplevelse att få prova.
Det jag skulle vilja ha healing för är mitt sockerberoende.
Jag blev utbränd för ett par år sedan och har återhämtat mig ganska bra. Det enda är tröttheten som sitter kvar. Detta går inte att sova bort utan är nog mer psykiskt betingat. Äter jag då lite godis så stiger blodsockret och jag blir pigg igen… för en stund… Så här har jag hållt på och tyvärr har det satt sig på vikten också-såklart.
Det jag önskar är att få lite mer energi till att orka ta tag i min vikt, sluta med allt godis och börja motionera. En del tycker detta är superenkelt- med rätt vilja så går allt! Men det är inte så lätt när man hamnat i ekkorrehjulet!!!
Någon som vill anta denna förfrågan?
Medarbetare på Tarot
Jag ska skicka….
Skickar en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation.
Kram
Sänder den energi du behöver/ kram Spanaren
Jag skickar till dig!
skickar jag med
Tack! gulliga ni!
Medarbetare på Tarot
#6 Berätta. Kände du av healingen på något sätt? 
#7 Svårt att säga. Jag jobbade i går kväll så jag hann vl inte med att känna efter. Det som ska bli spännande är att se om jag märker ngn förändring nu efteråt.
Kan jag stå emot godiset,eller???
Medarbetare på Tarot
#8 Så klart du kan. Du är en stark kvinna! 
Tänk på alla fördelar med att låta bli godiset. Ta en prommenad eller annat när det suger som värst. En frukt eller en kopp te…osv.
Belöningen kan du också tänka på. Nu vet ju inte jag vad som kan vara belöning för dig men min skulle kunna vara:
Mer pengar kvar i börsen
Viktminskning
Bättre kondition (om du väljer prommenader)
Köpa mindre storlek på kläderna
Bättre tandstatus
Osv osv
Har du affirmerat någon gång?
Om inte… Tänk, eller ännu bättre, säg högt: Tack (universum) för att jag kunde sluta med godiset..
Tack för att jag har gått ner i vikt
Du ska säga det som om det redan hänt det du eftersträvar. Du ska verkligen säga det från hjärtat. Verkligen MENA det. Då börjar du jobba mot det målet.
Lycka till. Jag är säker på att du lyckas! Kram på dig!