Healing iFokus

Healing

Läst 1341 ggr
[muffy]
0

Healing genom tanken?

Traumatisk uppväxt, övergrepp och misshandel, cancer flera ggr om i familjen and so on… tJag bor nu som 18åring ensam i min lägenhet…rotts allt detta. Trotts att det är NU jag är fri. . Så har jag aldrig varit så vilsen som nu, jag har aldrig känt mig så obetydlig, obehövd, ensam eller oönskad. Jag har , hur konstigt det än låter, aldrig haft så ont i mig som nu .

Klarar inte längre samtalsterapi, något blockerar. Jag har så himla lite ork….

Jag rinner bort i takt med orken och livet..

Kan någon heala utan fysisk kontakt? Här över.

Jag skulle kunna be på mina bara knän och vika mig till högremakter för att få lite ro, lite till ork. Få känna ett lugn oh samhörig het…. få känna att jag existerar… :(

Indiania
0

Jag skickar till dig med en gång! Kram till dig Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

Så klart att vi tänker på dig och sänder dig energier/ kram

snoflinga
0

Kram kram Kyss Sänder dig ljusa tankar i kväll, hoppas du kan känna en inre harmoni!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[muffy]
0

tack fina, det betyder!

[GunillaF]
0

Jag skickar till dig!

korseett
0

Jag skickar styrka och frid till ditt sinne.

Tänk också på att ju närmare du är att komma åt något i ditt inre- desto hårdare kämpar det emot för det vill inte bli blottat. Fortsätt gå på terapin även om du så drar dig själv ut ur lägenheten. Du kanske till och med mår så illa att du kräks men det är då som du behöver det allra mest¨

kram

[muffy]
0

Jag vet att samtalsterapin är viktigt, det behövs för att kunna leva med minnen, dem behöver få bli hörda oh jag behöver själv sätta orden.

Det är bara att det känns som jag är sp himla trasig innuti. Det är så himla ONT! Jag vill kunna få känna mig lugn, vill kunna få en dag dör livet känns lätt, en dag då jag kan få känna mig lugn i situationen oh en dag där andningen är en självklarhet. Det öär det inte just nu….

Ni är så fina som finns!

Jag håller ocå på att leta någon som healar i norrköpingsområdet. Men det är svårt att hitta.

Anna-Helga
0

Skickar såklart ljus och kärlek till dig.