Healing iFokus

Healing

Läst 571 ggr
Anna-Helga
0

God Morgon 7 Juni

Nu har jag jobbat min sista natt av tre och idag kan jag inte sova för min man ska till skolan! Men det går bra ändå! Får se vad jag och barnen hittar på för skoj!

Kram på er och ha en fin dag!!

nillanb
0

Godmorgon Anna-Helga och alla andra Glad

I dag är det regn och gråväder. Men det var skönt att få njuta av sol och värme i helgen.

önskar er en fin måndag !

Indiania
0

Godmorgon alla!

Det är grått här också, katten väckte mig i morse så nu sitter jag här. I går firade vi min svägerska som fyllt 50.

Önskar er alla en härlig måndag! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God morgon alla i det gröna.

Imorse vaknade jag av barnröster, det är väl ljuvligt. Mitt nästyngsta barnbarn har sovit här inatt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannKyss

[GunillaF]
0

God morgon.

Solen skiner. Några moln ser jag i horisonten. Men det är där det.

Jag sitter på kurs hela dagen.

Ha det bra!

tilja65
0

Godmorgon på er!

Här är det lite grådisigt just nu, men det känns som om solen kommer att bryta igenom. Jag är lite trött i kroppen efter allt körande, fram oh tillbaka till Göteborg i helgen, men jag känner mig så härligt tillfreds inombords Skrattande

Vad härligt med barnbarn på besök Majlar Glad

Önskar er alla en härlig måndag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

pearlnharmony
0

God morgon ni alla där ute.

Igår var jag på marknaden i Karlsborg, hade riktigt trevligt trotts halvdålig försäljning. Stod inte så vidare bra till…

Idag inväntar både jag och gräsmattan regnet. Har skrivit i bloggen och skall skall snart ta och packa upp produkterna efter gårdagen.

Lev i Kärleken//Anki

www.pearlnharmony.se

Loet_old
0

God morgon

En ny dag står framför dörren med sol i sikte.

Ha en bra måndag alla!

Hoppfull
0

God Morgon allihop!

Här är det gråmulet och man utlivar stora mängder regn de kommande dagarna… jag som hade hoppats på kraftig sol så att gräsmattan slutar växa Oskyldig Skrattande

Idag har jag några samtal att ringa och kanske en liten utflykt att göra… vi får se.

Ha en riktigt bra dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Scully
0

Passar på att säga mod morgon jag med Glad

Är ny här på forumet och måste väl visa att jag sitter bakom kulliserna och läser.

Här verkar det bli en fin dag. Det blir att uträtta en del ärenden och så, men har man tur får man njuta lite av vädret då det inte varit så bra i helgen.

Ha en bra dag!

Hoppfull
0

#9 Hej och Välkommen Scully om jag inte sagt det innan Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
0

välkommen hit Scully!

Godmorgon alla!

Ja idag blir det jobb i Grums men det har varit en orolig natt med en make som har tvinnat sig runt i sängen och höll också mig vaken, så jag tog en extra timme i morse för att sova ikapp.

Mulet är dte idag och jag hoppas på att det kommer att regna för det är så mycket pollen i luften som behöver komma ner. Allting blir grågult ute. Altanen är på gång men så hade han fått hem några propellerplank så han ska byta ut och hämta hem mera idag.

Ha en bra dag alla!

Scully
0

Tack för välkomnandet Glad. Hoppfull jo du önskade mig det lite tidigare, så får tacka dig dubbelt Skrattande

snoflinga
0

Välkommen hit Scully :)

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Spanaren]
0

Hej, hej och hej Scully Glad

Naturen, jag säger bara naturen och ni förstår att jag trivs som fisken i vattnet Flört

Ha det/ kram Spanaren

Indiania
0

Hej Scully och välkommen till oss! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

Hej hej!

Här är det oxå mulet idag och regn utlovat, det är helt okej så länge det inte håller i sig i veckovis…Tyst

Jag är hemma med minstan som har magsjuka, själv hade jag en sjuhelsikes magkatarr igår och kunde inte äta på hela dagen igår så det kan vara skönt att vila upp sig lite. Det enda positiva var att vi var på kalas igår och det stod maaaaassssa goda kakor på borden - och jag kunda bara äta en halv…. hade jag mått bra hade det nog slunkit ner både en och två och fyraTyst.

Hoppas du känner dig välkommen hit Scully och att du ska trivas hos oss!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Toyan
0

God middag!

Tittar in lite snabbt, har just ätit lunch och ska alldeles strax åka till jobbet.

Välkommen Scully!

Önskar er alla en fin måndagGlad

[rore]
0

Hej och god kväll på er allesammans!

Välkommen Scully!

Önskar er alla en god fortsättning på måndagen