God morgon 6 juni
God morgon
En ny härlig dag stundar och en stärkande morgonpromenad är avklarad.
Ha en bra nationaldag alla.
Godmorgon Loet och alla andra.
Du var mig en snabb en på söndagsmorgonen. Det är tur att min Siritjej är en riktig rötpöse så att det är jag som bestämmer när promenaden ska tas. Hon ligger gärna och sover på morgonen om hon får.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon på er alla 
Jag har yogat lite på altanen i morse och avnjutit mitt morgonkaffe sittande i solen härligt. Nu är jag redo för en ny fantastisk dag.
Jag önskar er alla en underbar dag!
#1 Jag stiger upp tidigt och bästa tiden att röra på sig är på morgonen innan alla har hunnit vakna, allting är så lugnt ute då.
god morgon!
Ha en bra nationaldag alla!

God morgon på er där ute i stugorna!
Ännu en strålande vacker dag som jag ska njuta av tillsammans med familjen.
Önskar er en härlig dag!
#3 Jag önskade att jag också kunde gå upp tidigt och gå ut då. För det är ju som du säger lugnast och tyst då.
Får öva på det i sommar.
Kram

God morgon allihop!
#1 - vad härligt med morgontrött vovve :) Gulligt :D
Här blir det till att fixa med hästarnas nästa sommarhage i dag, det har vuxit så mycket sly och buskar kring staketen så det blir till att gå med röjsågen i dag - räknar det som ett bra fyspass som dessutom är gratis :D
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
#4 En nyfiken fråga hur gick det med tvåltillverkningen?

God Förmiddag!
Här är det strålande vackert väder idag och vi ska fixa present till sonen som fyller myndig idag.
Jag mår som sämst av att röra kroppen på morgnar/förmiddagar, det tar flera timmar innan den mjuknat så pass så att yoga alls är meningsfullt. Tänk så olika vi är 
Ikväll ska vi grilla och fira sonen lite lätt. Ha en underbar dag alla!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God förmiddag på er!
Jag har fått kapitulera och börjat ta tabletter mot pollenallergin men jag tar dom på kvällen blir så trött av dom annars.
Så här är det svårt att komma upp i tid….
#9 Jag har en sådan kropp som dig Hoppfull, behöver tid att vakna till också för den delen.
Ha det så gott som ni bara kan!
Kram på er!
" Var nära naturen - var när dig själv "
#9 ,#10
Så är det även för mig..men jag vaknar omänskligt tidigt mellan 5,6 på mornarna så jag har haft en stund att få i gång mig.
God eftermiddag!
Här har det varit en riktigt solig och skön dag,, men nu börjar molnen dra ihop sig,,,,,,
Önskar er alla en trevilg söndag.
Loet - jo det verkar har blivit en kaka med tvål. Vi ska dela den sedan i mindre bitar och lägga den på mognad. Färgen blev himla härlig- ser ut som hemmagjord vaniljsås
. Men den kanske ändrar färg under mognaden. Jag hoppas på det bästa.
Intressant med tvål,inte för att jag har provat på men gör ni på tradionellt sätt med fett och kaustiksoda med naturliga råvaror.fann nämligen ett recept i en bok som beskriver tvåltillverkning.
japp precis så har vi gjort
Det är kul att testa på olika hantverksmetoder,hoppas att resultatet sen blir bra.du får gärna rapportera senare hur det utföll sig.
God kväll!
Har haft en fin dag,
Varit till kyrkogården och planterat rosor,murgröna och liljekonvaljer på mammas och pappas grav,samt tänt ljus i kyrkan.
Saknaden är stor……………………………
Kram<3<3<3
God kväll!
Jag har varit i skogen idag. På hästryggen. Det var så mysigt att rida efter skogsvägar och stigar. Det enda som hördes var hästhovarna mot marken och fågelkvitter. Underbart.
God natt med er!

#18 Visst är det underbart? Jag red en underbar tur i går på 1 timme och 40 minuter, hur härligt som helst!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.