Healing iFokus

Healing

Läst 1194 ggr
[Jeremina]
0

Min kisse!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ni skicka ljus och värme till min kisse Mojjan 2,5 år som för tredje gången på 2 månader fått urinvägsinfktion med blod i urinen.

Nu ska det påbörjas den tredje antibiotikakuren som jag när den är slut ska ge henne speciell homeopatmedicin som en duktig djurhomeopat har rekommenderat.

Hon vilar just nu men i natt har hon sprungit runt och kissat lite överallt så hon är nog trött nu.

Tack på förhand!

[GunillaF]
0

Skickar kärleksfulla tankar till din kisse!

snoflinga
0

Hej!

En tanke, har du kollat upp fodret hon får? Min mammas katt tål inte någon mat med magnesium i, då blir han likadan. Har varit så sedan han var ung, och han är 14 år i år och har klarat sig utmärkt så länge man läst noga på innehållsförteckningen.

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Jeremina]
0

Tack Gunilla och Snoflinga vi ger henne med lite Magnesium så det kan inte vara det. Men tack för tips!

snoflinga
0

#3 Vad synd, hade varit en enkel lösning, men sådana finns sällan. Maten från djursjukhuset min mamma köpte sist hade faktiskt ingen magnesium alls, och dessutom extra mumma så han ska bli lite tjockare (börjar bli lite tunn nu på ålderns höst).

Tänker på din kisse i dag och håller tummarna för henne!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Spanaren]
0

Men lilla misse, visst ska jag tänka på dig på alla de sätt Kyss

/kram Spanaren

majlar
0

Jag skickar en stråle av ljus och kärlek till din lilla kisse

korseett
0

skickar!

JILE
0

Skickar…det var ju lilla bilmissen. Stackars liten och kissa blod.

Kramiz

[yodhe]
0

Undrar om han inte har sten i urinen??

Känns så…

Jag har skickat..

[Vintersaga]
0

Här kommer mera healing till din Mojjan.

Kram Rickard

[Jeremina]
0

Kan det vara möjligt att det hjälpte för Mojjan har inte varit dålig alls sedan jag skrev detta inlägg Förvånad Hon kissar inte en massa småskvättar och inget blod. Mojjan sov flera timmar mellan 10-13 och sedan har hon varit ute.

Hon är helt lugn ikväll och ligger nu och sover så tack alla ni goa, det här verkar helt otroligt….Glad

korseett
0

skönt att höra

majlar
0

Va härligt att höra

JILE
0

HärligtGlad och skönt för Mojjan.

Kramelikram

[asamaria]
0

Självklart sänder jag till kissen.

Kram Åsa

[yodhe]
0

Självklart fungerar det, vi har enorma resurser att ta till på detta forumet..

[Jeremina]
0

Jag vill åter igen tacka er av hela mitt hjärta då Mojjan fortfarande mår bra och jag har nu startat med homeopatmedicin för att stärka henne efter de två antibiotikakurer som hon ätit.

Många kramar till er alla och ett mjau från kisse Glad som ligger bredvid mig och sover lugnt och skönt…..

[GunillaF]
0

Åh vad skönt att kissen mår bättre.Glad

[Jeremina]
0

Mojjan mår så bra och det verrkar som om alla problem med kissningen är borta Kyss

[GunillaF]
0

Härligt att det håller i sig!Glad

[Jeremina]
0

Hon har nog inte varit såhär pigg sedan vi köpte henne för 2 år sedan Tungan ute

JILE
0

Vad skönt..kan ju varit någon liten sten eller något som nu är borta.