Djurhealing önskas!!!
Min lilla illervalp, Ida, har förmodligen svalt en bit av en gummiboll, vilket inte alls är bra ifall det fastnar i tarmarna då det är en av de vanligaste dödsorsakerna hos illrar. Hon mår bra just nu och har fått paraffinolja för att underlätta att hon bajsar ut det, och tar henne till veterinären om hon blir sämre.
Vill gära att ni skickar healing till henne, så att hon inte blir sämre och slipper opereras.
Skulle vara evigt tacksam!
Lilla Ida och jag finns i Öjebyn, Piteå. Skickar med en bild på henne.
Skickar!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Skickar och hoppas att hon slipper operation!
Jag skickar till din lilla iller.

Vilken söt liten iller du har! Håller tummarna för att allt går bra för henne! 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Skickar en ståle av ljus och kärlek till din lilla iller.
skickar!
Tack till att som skickat! Ni får gärna fortsätta om ni vill. Hon ser ut att må bra, men gummibiten har hon inte fått ut än.
#7 Håller tummar och tår att den kommer under dagen! Skickar igen!
Medarbetare på Chihuahua
#7 Ok. Skickar lite till.
Du ska se att bollen kommer ut om en liten stund bara.
Jag är med
Ps. min mor kommer från Öjebyn, har tyvärr aldrig varit där själv men kanske en dag.
Skickar lite healing till din söta iller….hoppas det går bra!
Jag är tyvärr mkt realist…så jag lägger till att OM det behövs operation….att den skall gå bra!….men hoppas precis som du att den skall komma ut av sig sj den eländiga skumgummi bollen…kram till Er båda
Tack till alla som skickar, åter igen. :)
Jag vet inte om jag bör oroa mig, för hon leker och är pigg som vanligt. Hon äter och dricker bra, och hon har bajsat bra. Dock har nog inte bajsat i natt, vad jag kan se iallafall, så man vet aldrig. Jag är riktigt förvirrad.

Kan hon inte få något laxerande så du slipper vara orolig?
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
#13 Har gett henne det. Paraffinolja är laxerande och fungerar dessutom som glidmedel, men det har inte kommit något än. Jag börjar dock tvivla på att hon ens fått i sig något eftersom hon är pigg, äter, dricker och bajsar som hon ska.
#14 Så skönt att hon piggat på sig! Kram!
Medarbetare på Chihuahua
Vad härligt om allt är bra nu!