Healing iFokus

Healing

Läst 1018 ggr
[rore]
0

5:e juni Lördag

Godmorgon på er alla Healingvänner!!

Dags att ta dagen vid handen och låta sig ledas ut i världen,,,,

Önskar er alla en fantastisk dag!

ee9f9598.jpg Nature image by amyjayne10

Loet_old
0

God morgon rore och ni andra.

En ny dag med nya möjligheter,har hunnit ut på en uppfriskande promenad i morse.det är verkligen livfullt att se alla naturens färger.

Viken härlig bild rore.

Ha en fantastisk lördag alla!

Indiania
0

Godmorgon Rore och Loet och alla ni andra! Glad

Vilken underbar bild Rore!

Härlig lördag i det gröna! Flört Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

vilken bild !

God morgon

Idag ska här göras tvål!

Ha en fin lördag alla!

snoflinga
0

God morgon rore och ni andra! Här är det sol och vackert väder Kyss

Red ut i går, och medan tranorna "sjöng" för mig och hästen såg jag både tusensköna och förgätmigej - vad naturen är vacker!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

nillanb
0

Godmorgon allesammans Glad

Här är ett underbart väder det gäller att njuta av varje stund !

önskar er en fantastisk dag !

JILE
0

Godmorgon Rore och alla ni andra.Glad

Vilekn härlig bild skulle vilja trippa runt där på mjuka molnen…Flört

Nu ska jag ut och vattna i rabatterna och landet, det torkar så fort.

Längtar till på onsdag då ska jag på ett föredrag med Peter som är shaman och akupunktör, han ska berätta hur man skyddar sig mot "påhäng" och berätta om dom. Berätta om änglar och hur man kan känna dom eller hur det var. han är så duktig.

När jag var sist var på behandling, så var min reikilärare där med sin dotter som haft ont i ljumsken ett tag. Hon tänkte om hennes dotter fått ett påhäng. Peter gick fram och satte igång sina hjälpare att jobba på henne och hon hade ett påhäng där. Hon kände hur det pirrade ända ut i foten under deras arbete…detta tycker jag är så häftigt.

Tänk om man skulle gå till en läkare och säga att man har påhäng..ha..ha det blev psyk direkt.

ha en härlig dag Kära vänner.

Jile

[GunillaF]
0

God förmiddag.

Solen skiner och jag har njutit av kaffe på altanen.

Jag ska färdigställa ett rum idag. Jag målade färdigt igårkväll. Nu ska en bård upp och möblerna tillbaka. Sedan blir det trädgården.

Ha det bäst!Kyss

Toyan
0

God eftermiddag!

Vi har en strålande vacker lördag här, har tagit en promenad och klarat av en massa småplock som inte blev av under veckan när jag jobbade.

Ha det fint resten av dagenGlad

Hoppfull
0

God kväll!

Här har varit en ljuvlig dag som spenderats i solskenet! Tvättats och diskats och lite annat pyssel har det hunnits med med. Nu ligger det biffar på grillen och snart ska det ätas mat! Sen blir det en rolig film Cool

Ha en underbar lördagkväll.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Pagan
0

Godkväll, måste säga att du har en väldigt vacker Avatar gunilla, fast jag kände ju inte igen dig. Har njutit såååå av dagens värme och sol. Bäst att passa på, får SMHI rätt så blir det sämre fr.o.m. imon. Mina bleka stjälkar har fått visa sig i solen (bakom en sten) för första gången. Så imorgonbitti när jag får se resultatet så är jag sååå fagert brun och grann!! inte alls rödfjällig och fnoskig, nejdå!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

snoflinga
0

#6 Vad är ett påhäng? Obestämd

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

JILE
0

#11 Ja jag vet inte om jag vet själv…men det är något som hoppar på om man går tex på stan och dessa påhäng hoppar på när de ser någon som är "öppen" eller vad han sa.

De tar väl "näring" på någotvis av oss. Vi kan känna av dem genom att vi får någon krämpa eller ngt , men en del märker inget alls. Enligt honom så ska dessa försvinna år 2010..

Får återkomma när jag vet mera..kul att du frågade.

Kram