Healing iFokus

Healing

Etikettalternativbehandling
Läst 5054 ggr
pearlnharmony
2010-06-03 15:34
0

Kyäni

Har blivit medbjuden på en informationsträff ikväll om produkten Kyäni. Ngn typ av hälsoprodukt.

Någon som vet och har hört talas om detta?

Anna-Helga
2010-06-03 16:04
0

Näe men berätta gärna sen när du vet! Glad

Kram!

korseett
2010-06-03 17:48
0

inte en blekaste aning om vad det är för nåt

Indiania
2010-06-03 17:55
0

Ingen aning…..

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anna-Helga
2010-06-03 18:04
0

Låter finskt? Obestämd

sorgblot
2010-06-03 18:45
0

Aldrig hört talas om, men som redan skrivet så vill jag med gärna veta vad detta kan vara Glad

[yodhe]
2010-06-03 19:13
0

Jo, det är Wargmane som säljer den produkten, det är tabletter, med bla blåbär i…

Magi-cat
2010-06-04 11:27
1

antioxidanter. De som provat verkar bli helt lyriska…..

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

pearlnharmony
2010-06-04 11:34
0

Var på "föreläsning" om Kyäni igår kväll. Själva mötet gick ju ut på att värva återförsäljare så just diskussionen om VARFÖR Kyäni är så bra kom ju inte riktigt på tal, var mest hur stort hus man kunde få, resor och pengar etc. MEN trotts detta så tycker jag av det som jag läst på nätet och det som togs upp efter mötet att detta är nog värt att pröva på. Kommer nog inte bli återförsäljade. Ena anledningen är att det kostar mycket pengar att gå med (allt är ju relativt…) och jag är verkligen ingen säljande människa som bokar upp tid med mina vänner för att sälja in en produkt. Andra får gärna arbeta så men jag har lite svårt för detta.

Men vad ÄR Kyäni?

Kyäni är ett hälsopreparat som funnits i fyra år som kommer från Alaskas blåbär ursprungligen. Finns i dryck, piller och droppar. Företaget har genom naturlig framställning av olika frukter och bär (blåbär, hallon, goji, granatäpplen, druvor, tranbär, noni och aloe vera) gjort en produkt som skall ge kroppen vitala näringsämnen så som vitaminer, mineraler, omega-3-fettsyror, kväveoxid och antioxidanter.

Dessutom så hjälper det visst mot allt. På föreläsningen satt det i publiken återförsäljare som blivit mycket bättre tack vare denna hälsoprodukt, allt från ballongmage till psoriasis och benbesvär.

Skulle som sagt var gärna kunnat sälja dessa produkter OM inte priset att gå med hade kostat lite för mycket för ett nystartat företag…

www.pearlnharmony.se

Magi-cat
2010-06-04 11:47
0

#8 Det är säkert väldigt bra.

Det tråkiga med den här typen av försäljning är just att själva produkten kommer i skymundan mer eller mindre, och allt tycks gå ut på att värva och leva lycklig i alla sina dagar med sitt stora hus och fina bil.

Har själv varit inne i svängen med aloe vera och andra naturprodukter. Det blir lite för hysteriskt med dessa frälsningsmöten. Och vad de aldrig talar om är att det är bara några få som blir så där rika och de får kämpa på ordentligt.

Däremot kan alla bli friska och lyckligaFlörtSkrattande. Det har inget att göra med det stora huset…..

Och, som sagt, produkten kan vara bra för det….

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Anna-Helga
2010-06-04 11:53
0

Mmm känns lite pyramidspel över konceptet… Men det kan väl vara hälsosamt och bra produkter ändå, jag vet inte! Glad

sorgblot
2010-06-04 12:00
0

Har nog hört talas om det..

Jag har sålt Mary Kay-produkter och det verkar vara liknande. Bra produkter med dyra..

pearlnharmony
2010-06-04 12:06
0

Sålde aloe-vera tidigare. Bra produkter men dyrt och som sagt var, jag är ju ingen toppförsäljare direkt…

sorgblot
2010-06-04 12:18
0

Haha inte jag heller. Jobbigast var uppföljarna tyckte jag och så ska man försöka sälja lite till då

Indiania
2010-06-04 12:20
0

Ja är det pyramidsystem så blir det ju dyra produkter,,,,ett system jag inte gillar, har tackat nej till sådan försäljning.

Men som sagt produkterna kan ju vara bra för det även om jag tror det går att få liknande produkter till ett billigare pris.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hoppfull
2010-06-04 12:56
0

Håller med er andra, produkterna kan säker vara förträffliga men för egen del gillar inte jag alls att utnyttja mina privata sociala nätverk för att tjäna pengar!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Jeremina]
2010-06-04 17:30
0

Blåbär är ju bra grejer det för mycket!

[asamaria]
2010-06-05 16:08
0

En beknat till mig blev förstoppad av den där produkten så det är nog bra att man vet varför man ska ta den och ens egen kropp funkar.

[Vintersaga]
2010-06-06 01:07
0

Vi har testat att ta produkten en månad (cirka 1000 kr kostade det) och inget hände - så man kan säga att vi blev inte helt lyriska… Obestämd Och det beror inte på att vi är kärnfriska - vi har också olika fysiska problem som vi gärna skulle vilja bli av med :-)

Men det kan säkert hjälpa för vissa människor!

Däremot gillar inte jag heller den här typen av försäljning och marknadsföring.

Blåbärskram Rickard

snoflinga
2010-06-06 01:44
0

Jag gillar inte heller sådana företag, men jag förstår ju varför de som upptäcker produkterna väljer att starta just pyramidföretag - det är ju väldans lönsamt och pengar styr ju tyvärr hela dagens värld.

Tyvärr sponsrar jag själv ett sådant företag, men det är för att produkten i det fallet låter mig slippa munherpes som jag lidit mycket av förut. De har fått mig att må extremt dåligt och därför väljer jag att fortsätta med produkten (vet ju inte vilket av ämnena i produkten som gör att jag slipper munsåren, så jag kan inte välja annan produkt).

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.