Healing iFokus

Healing

Etikettdjurhealing
Läst 642 ggr
sorgblot
0

Tissen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katt har blivit angripen av en grannkatts om aldrig vill ge sig att bråka med dem fast de visar sig underlägsna.

Ja så idag var vi till veterinären för troligen femte gången sen vi flyttade hit, ca 1,5år. Han har ont och trött och lite nere tror jag. Kunde truga i honom lite mat tillslut iaf. Men han vill inte gå på lådan och tycker inte om kragen..

Vill någon ge honom lite stärkande energi?

majlar
0

Jag skickar en stråle av ljus och kärlek till lilla kissen

[rore]
0

Även jag sänder en stråle av ljus och kärlek till missen

Loet_old
0

Skickar jag också.

Det brukar ta några dagar innan katten piggnar till efter dom har bråkat,även om dom är väldigt tagna.

Kan berätta att min katt blev för två år sedan antagligen stucken av en geting.kom hoppandes på tre ben och svall upp kring kroppen.katten låg i tre dagar innan han repade sig,under tiden så gav jag healing till katten kände att det blev bättre för var dag som gick.

sorgblot
0

Tack snälla ni!

Jo han fick ju lugnande också så han är säkert seg efter det. Fått penicillin och smärtstillande och har ju varit med om den här proceduren förut. Han verkar bara mer nere än andra gånger, så jättesnällt att ger honom!

sorgblot
0

Han är lite piggare nu =) Vill ut

[GunillaF]
0

Jag skickar till din kisse!

sorgblot
0

Tack tack!

snoflinga
0

Åh vad gullig lilla Tisse är! Håller tummar och tår att han snabbt är piggare igen (läste att han redan vill gå ut igen) och skickar ljus till honom Kyss

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[asamaria]
0

Gulleplutt. Skickar stärkande healing till honom.

Kram Åsa

sorgblot
0

Tack snälla! Han verkar lite hängig idag med. Men varmt inne när vi inte kan vädra som vanligt så kan vara lite därför.

Tack allihopa!