Healing iFokus

Healing

Läst 2536 ggr
snoflinga
0

God morgon 4/6

God morgon kära fredag! I kväll blir det stallet och mys med hästen, medan sambon ägnar sig åt sin hobby Skrattande

Hoppas ni har lika strålande väder som jag, om inte utomhus så i alla fall inom er!!!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Loet_old
0

God morgon snöflinga och ni andra.

Det var ju nyss fredag,med denna fart så är det höst snart igen.får lägga in bromsen så man hinner med.Skrattande

Ha annars en trevlig dag alla!

majlar
0

God morgon alla sköna. Här snurrar kristallerna i solljusset och dansar runt på väggarna i allsköns färger. Mitt barnbarn har sovit här i natt och hon blev alldeles hänförd av det hon såg i mitt sovrum. Såna vill jag också ha sa hon, så det får vi fixa.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannKyss

[GunillaF]
0

God morgon!

Strålande solsken. Kallt och blåsigt. Men vad gör väl det när det är Fredag!

Ha det gott!

Hoppfull
0

God Morgon på er!

Hemma igen efter en helt underbar coh fantastisk vecka! Visserligen var hettan enorm och kroppen fick lite av en chock när den kom härifrån 8-10 graders värme till 37-38! Det gick inte att vistas i solen, den var alldeles för het. Tack och lov för parasoll Cool

Vi har bara njutit, ätit och druckit gott och badat. Vi hyrde bil en dag och åkte till Elafonisi som ni rekommenderade, vilken vacker strand. Helt fantastiskt! Så körde vi kustvägen hem, en slingrande kostig på kanten av berget, helt utan räcken… mitt ute i ingenstans stannade vi och käkade på en liten taverna och fick en av de godaste måltiderna veckan erbjöd, underbart! Glad

Idag tvättas det här, vädret erbjuder torkning på hög nivå så jag räknar med att hinna undan smutstvätten.

Kanske ska man ta och grilla lite till kvällen Glad

Ha en underbar fredag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

tilja65
0

Godmorgon!

Underbart väder även idag och jag tänkte hinna med en långpromenad, vilket jag inte hunnit på en hel vecka nu. En del intressant arbete ligger framför mig idag och sedan ska jag förbereda helgens resa till Göteborg.

Önskar er alla en härlig dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

snoflinga
0

#4 Åh vad underbart det låter!!! Härligt! Kram kram

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Hoppfull
0

#6 Ja det var det! Tack och kramar tillbaka!

[GunillaF]
0

#4 Vad en vecka går fort!

Härligt att höra att ni haft det bra.

?a??? ???ate ?a? p??? Flört

Elpida
0

Morron!

Ännu en sommardag att njuta av!

Inatt har jag varit uppe och tvättat sängkläder, madrass och golv, min 15-åring fick magsjukan =(. Hunden har stimmat och skällt så nattsömnen känns inte så strålande - men vad gör det när man får vakna upp till detta fantastiska väder!!!

Hoppfull - vad härligt ni har haft det, längtar efter semestern mer än nånsin när jag läser =). Tänk att man kan hitta de där små guldkornen efter vägen (tavernan).

Hoppas ni alla får en bra fredag och en härlig helg!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

korseett
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god morgon!

välkommen hem hoppis! jag har också en resa på gång men till Italien och i oktober så det är en bit tills dess.

Idag kommer min nya väninna Lisa med hem från stan för att tillbringa helgen på landet. Det ska bli kul och vi ska försöka ge oss på att göra tvål efter recepten inne på systersajten alternativbehandlingar. Sen får vi nog hjälpa till med altanbygget för det behövs nog fler än bara en(maken) för att göra en del saker. Grillning står på schemat och så ska vi ha tjejpladder haha.

Ha en riktigt fin dag alla och en härlig helg!

Skickar med en bild på våra härligt blommande äppelträd

Loet_old
0

#4 Välkommen tillbaka hit igen efter semestern hoppis.38 grader varmt får mig att tänka på svalbard,där är det svalare och skönare.Skrattande

Indiania
0

Godmorgon!

Jag har haft sovmorgon och det gjorde gott!

#4 Välkommen hem igen Hoppfull efter din härliga vecka! Skrattande

#10 Om det är Lisa som jag känner så får du hälsa så gott!

I dag skall jag klippa mig, skönt.

Ha en härlig fredag! Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

pearlnharmony
0

God morgon

Har skrivit i bloggen, inlägget Kyäni och inlägget över hjälpen att tolka min dröm. Tusen tack alla ni som har kommenterat min drömGlad

Rörmokaren har varit på besök redan, tre ggr. Han glömde ngt som behövdes för att få återkommaFlört Vi håller ju på att göra om sovrummet och elementet var i vägen för tapetseringen.

Solen skiner och jag skall snart ut för att klippa gräsmattan och ta bort en stor buske som ser halvdö ut på framsidan men innan det så skall jag ner och meditera.

Kram och ha en fin dag alla ni där i sveriges avlånga land!

www.pearlnharmony.se

Hoppfull
0

Tack allihop!

Vi har verkligen haft det underbart och vi är lite frusna här hemma trots att det är varmt och gott ute. kroppen ställer ganska snabbt om sig och det är lite coolt tycker jag.

nillanb
0

Godmorgon allesammans Glad

Vilken härligt fantastisk morgon.. jag avnjöt min frukost ute i solen,härligt!!

ha en skön fredag alla!

[Spanaren]
0

Hej och hejdå Tungan ute

Hemma på söndag igen/ kram Spanaren

Ps #10 Underbar bild Kyss

[rore]
0

God eftermiddag på er och välkommen hem Hoppfull!

Fredag i dag,,, skönt!

[Jeremina]
0

God eftermiddag alla och du korseett vad kul att du och Lisa ska göra tvål. Du måste berätta hur det gick sen!

Kramar till er alla och ha en fortsatt fin dag…fast här blåser det kalla nordvästliga vindar…brrr Tungan ute

Moonwing
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, ha ett skönt veckoslut alla ni, underbara.Flört.puss på er!

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

mayolica
0

God eftermidag

Har varit i Karlstad i över en vecka ,men börjar längta tillbaka till västkusten nu när det är så varmt ute. är så smått på väg hem, sitter på ett tåg på väg från Karlstad till Åmål. Ska hälsa på en kompis där över helgen innan jag fortsätter hem på Måndag.

Nu är tåget snart i Säffle,så jag kan ju passa på att vinka till er som bor där Skrattande

Ha så bra

~ mayolica ~

Indiania
0

#20 Tänk om jag vetat det när jag var nerr till stan.Ha det så trevligt i Åmål, det är en mysig liten stad!Skrattande Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "