god morgon 3 juni
Ännu en vacker dag!
idag blir det Säffle och jobb på salongen.
Ha en fin dag alla!
Godmorgon godmorgon! Sol och värme! Jag och min lille son ska tillbringa dagen tillsammans, få se vad vi hittar på! Lilla dottern ska ha bullfest på dagis.
Ha en underbar dag alla! Kram!!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
God morgon
Det regnar så det blir inomhusjobb idag.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon på er!
Åh, vilken liten sötnos Anna! Ha en riktigt trevlig dag tillsammans 
Här är det underbart väder och jag sitter och njuter en stund innan jag ska åka iväg.
Önskar er alla en riktigt bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon!
Ha en riktigt bra dag allesammans!
God morgon alla i det sköna.
#1Vilken liten sötnos han är din lilla son.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God morgon ni alla nuvarande on ni andra som dyker upp senare under dagen…
#1 Vilken liten cooling 
Solen skiner och jag inväntar på att klockan skall ticka på så att affärerna öppnar. Ska inhandla en duk/tyg till bordet som jag skall ha på marknaden på söndag. Under tiden så skall jag ta mitt kaffe och gå ut och sätta mig ute och göra lite fler fotlänkar…tor jag.
Hade en konstig dröm inatt. Skrev in den och publicerade den under Upplevelser. Alla som känner sig manade är fri att hjälpa mig tolka den… Såg att den även publicerades under Healing också.
Ha en fin dag!//Anki

#6 Ska läsa om din dröm, jag drömde om dig i natt, att det visade sig att jag kände dig irl också 
Hoppas ni alla får en härlig dag, här är det underbart väder liksom i går och jag bara NJUTER 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Godmorgon i det fina sommarvädret! 
Känner mig bättre i dag, tack vare er. Skall ta det lilla lugna i dag också.
Önskar er alla en härlig dag!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon!
Det regnar och det var så skönt att få vakna av ett skönt smatter på vårt plåttak. Dagen är inrutad på mitt sätt men mellan varven så myser jag bara
/kram Spanaren

#7 Va häftigt att få vara med i din dröm 
#6 Ska du ha en stånd på en marknad?

#11 Jag kommer att ha ett bord där jag har försäljning av mina smycken samt chansen att få prova på reiki
Spännande då det är första gången jag säljer något som jag själv har tillverkat
#12 Vad roligt! Är det i Skövde?

#11 I Karlsborg kommer jag hålla till, uppe vid fästningen. Har du vägarna förbi så kika förbi och säg hej 
#14 Nej det har jag tyvärr inte. Tänkte om du skulle till den lilla loppisen som är min lilla by hihi

#15 Ja, det lär ju vara endel marknader just denna dag, ett litet nationaldagsfirande
#16 Äsch jag tänker på söndagen den 20:e haha har inte helt kolla på alla dagar.