Healing iFokus

Healing

Läst 922 ggr
korseett
0

god morgon 2 juni

Vilken underbar morgon!

Önskar er alla en lika underbar dag som jag kommer att ha

majlar
0

God morgon korseett och ni andra som snart tittar in.

Visst är det en underbar morgon, fåglarna kvittrar och om jag kunde så skulle jag också göra det. Det känns härligt med sommar och sol.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Spanaren]
0

Mys och gör det du kan göra mellan varven med jobb och att vara hemma!

/kram Spanaren

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Vilken fantastiskt vacker morgon, och dagen ska vara lika härlig som morgonen! Trampoline

ha det gött i solen!

tilja65
0

Godmorgon på er!

Vilka härligt glada miner det var här inne Skrattande Även här är det sol idag och det gör underverk.

Även jag önskar alla en härlig dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[GunillaF]
0

God morgon allesammans!

Jobbar som vanligt och ikväll bär det av till en väninna som fyller 60.

Det kommer att bli så trevligt.

Ha en fin dag och le åt din nästa.Kyss

Elpida
0

Hurra!!!!! Äntligen har solen kommit!!! Det var så härligt att stiga upp idag och se en blå himmel =)

Ikväll ska jag ut och cykla med lilltjejen och sedan ska jag ner till grannen och fika å mysa! Hoppas jobbet tickar på fort idag för jag vill bara uuuuuut!

Ha en underbar dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

snoflinga
0

God morgon! Här är det ÄNTLIGEN sommar och jag är lycklig och nöjd. Längtar tills jag får gå ut från jobbet i eftermiddag och möta värmen och ljuset från solen! Funderar på att äta lunchen ute i dag, för att få njuta lite extra!

Har sovit massor sista dygnen, känner mig inte utvilad ännu men hoppas att det här var något som behövdes och att jag nu är i en "nystart" fysiskt :) Kanske var det det sista efter min förkylning som rensades ut under måndagen och tisdagen.

I dag blir det jobb, sen ska jag till hästen, han har verkat lite trött sista veckan och jag börjar bli så rädd att han är dålig, bestämde i går att eftersom jag lätt blir så orolig i onödan ska jag rida i dag också, är han fortfarande lite långsam och seg så ska jag ta blodprov för att, om inte annat, lugna mig lite. Efter förra hästen har jag blivit lite lätt hippokondriker, men han var verkligen alltid sjuk eller skadad och det tar tid att vänja om sig… Sist hade maggropen fel, hoppas den har fel nu också! Är så rädd för att han ska få borrelia, han har ju någon fästing nästan varje dag, trots att han har insektsmedel på. Dessa djur, de kan få en att må så bra, men också så dåligt… Skickar lite ljus till min häst under dagen i alla fall och hoppas på att jag bara är lite hippokondrisk…

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Jeremina]
0

Ha en fin dag allihopa!

#7 Du är orolig för häst och jag för en av mina katter som jag idag bett om healing till. Jag hoppas att det kan fungera.

Jag skickar ljus till din häst och även till min katt!!

pearlnharmony
0

God morgon Glad

Har skrivit i min blogg och skall snart ner till lokalen för en reiki-behandling.

Tror att detta blir en bra dag//Anki

www.pearlnharmony.se

snoflinga
0

#8 Ja, de blir som ens små barn!

#9 Ska läsa din blogg Kyss

snoflinga
0

#9 Har läst nu och håller med dig helt!

pearlnharmony
0

#11 Roligt att du läste bloggen och att du lämnade en kommentar Glad

[Jeremina]
0

#12 Jag läste din blogg och håller med dig helt då jag är lärare och har 3 barnbarn…bra skrivet Flört

pearlnharmony
0

#13 Tusen tusen tack Glad

[Spanaren]
0

Kolla in min 4-benta snyggin här: http://spanaren.filosoferar.se/blogg.html

Usch att vara orolig för sina djur … hoppas att det löser sig!

/kram Spanaren

[Jeremina]
0

Vilken fin vovve, ser mycket klok ut….kram Spanaren!

snoflinga
0

#15 Vilken gullig bild!!!

[Spanaren]
0

#16 o # 17 Jag älskar kommentarer och det skrev ni väl på min blogg Flört