Healing iFokus

Healing

Läst 922 ggr
korseett
0

god morgon 2 juni

Vilken underbar morgon!

Önskar er alla en lika underbar dag som jag kommer att ha

majlar
0

God morgon korseett och ni andra som snart tittar in.

Visst är det en underbar morgon, fåglarna kvittrar och om jag kunde så skulle jag också göra det. Det känns härligt med sommar och sol.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Spanaren]
0

Mys och gör det du kan göra mellan varven med jobb och att vara hemma!

/kram Spanaren

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Vilken fantastiskt vacker morgon, och dagen ska vara lika härlig som morgonen! Trampoline

ha det gött i solen!

tilja65
0

Godmorgon på er!

Vilka härligt glada miner det var här inne Skrattande Även här är det sol idag och det gör underverk.

Även jag önskar alla en härlig dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[GunillaF]
0

God morgon allesammans!

Jobbar som vanligt och ikväll bär det av till en väninna som fyller 60.

Det kommer att bli så trevligt.

Ha en fin dag och le åt din nästa.Kyss

Elpida
0

Hurra!!!!! Äntligen har solen kommit!!! Det var så härligt att stiga upp idag och se en blå himmel =)

Ikväll ska jag ut och cykla med lilltjejen och sedan ska jag ner till grannen och fika å mysa! Hoppas jobbet tickar på fort idag för jag vill bara uuuuuut!

Ha en underbar dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

snoflinga
0

God morgon! Här är det ÄNTLIGEN sommar och jag är lycklig och nöjd. Längtar tills jag får gå ut från jobbet i eftermiddag och möta värmen och ljuset från solen! Funderar på att äta lunchen ute i dag, för att få njuta lite extra!

Har sovit massor sista dygnen, känner mig inte utvilad ännu men hoppas att det här var något som behövdes och att jag nu är i en "nystart" fysiskt :) Kanske var det det sista efter min förkylning som rensades ut under måndagen och tisdagen.