God morgon 1juni
God morgon Loet och ni andra som snart tittar in. Nu vänder vi åter ett nytt blad i almanackan. Jösses va fort det går.
Vill stoppa upp, och ha två dagar på en dag, går inte det att ordna tro???
Här lyser solen och det ser ut att bli en härlig dag att vara i.
Ha en fin dag och var rädda om varann
Godmorgon allesammans
Solen lyser varmt och skönt och småfåglarna hälsar sommaren välkommen.
önskar er en njutningsfylld dag
God morgon!
Jaa, det är verkligen försommar i luften idag. Soligt och fint!
Ha det riktigt skönt och njuuuut!
Hej svejs 
#0 Loet vilken fin bild … jag längtar till utebaden *ler*
Ha det/ kram Spanaren
Godmorgon på er!
Vilken härlig bild Loet
Solen lyser med sin frånvaro idag, men jag hoppas att den kommer åter imorgon.
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon vänner!
Här är det sol i dag också och man får lite sommarkänsla.
#0 Vilken fin bild Loet!
Ha en härlig tisdag!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon Loet och till er andra naturligtvis!
Ja, det är verkligen sommar i hela luften idag,, fantastiskt skönt ute..
Ha det så gott!

Morrn morron!
Vad härligt att solen tittar fram hos er, här väntar jag fortfarande. De har lovat sommarväder fram emot torsdag så jag hoppas på en kanonhelg!
Ikväll blir det storhandling och sedan ska jag lägga mig tidigt (försöka..) för det har blivit sena kvällar nu - gäsp!!
Må så gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Morrón healers!

God morgon tisdag! Tog en underbar sovmorgon i dag, är alldeles seg och hoppas att det gör susen att göra ingenting en förmiddag. Sommaren ser ut att komma hit i morgon, vad härligt om den gör det, tänk att gå ut genom dörren och mötas av en stor varm sol!!!
I em ska jag i väg en sväng och sen ska jag till stallet som vanligt.
Hoppas ni får en härlig tisdag allihop! Å vilken fin bild Loet!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
god förmiddag!
Härlig bild Loet!
Jag tog sovmorgon idag. annars bjuder dagen på en del plock och städ. Butiksöppet efter tolv till åtta med en kund som har förvarnat att hon kommer, bra med sådana. Studiebesök som kommer hit ikväll vid sjutiden så det ser jag fram emot.
Solen skiner och det är så varmt och gott ute. Har precis upptäckt att vi faktiskt har hyresgäster i en av holkarna. De pilar fram och tillbaka med mat i näbben och jag hinner inte se riktigt men jag tror det är blåmesar.
maken är hemma och är sjuk idag men han är rastlös så han kommer säkert att göra en massa saker idag. Klippa gräset och leta upp krokar till mina amplar ska han få göra iallafall.
ha en riktigt underbar dag allihopa!
Godeftermiddag allihopa!
Har bytit i sängarna och rensat i jordgubbslandet en vända, mer kvar ;-)) pyste därifrån när jag hörde en metallicfärgad skalbagge sikta in sig på mig..ve och fasa. Det man tänker på drar man till sig sägs det ju..hua..
Gjort laxpytt med citronsås så gott….
Ska ut och gå en vända med mammas hund, så härligt väder sol och skönt.
Ha en trevlig eftermiddag och kväll.
Jile

Godkväll alla goa.
Låter smarrigt Jile, det drog till i smaklökarna när jag läste. Har haft en underbart vacker sommardag i min del av världen. Kan inte fatta att det redan är 1 juni och att vädret är så här toppen. Fick ju faktiskt skrapa rutorna senast förra veckan. Det går undan.
Tack igen Gunilla
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot