Healing iFokus

Healing

Läst 661 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 31/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter en regnig helg i fjällen sitter jag åter på mitt jobb och tittar ut genom fönstret på en gul och fin sol…

Nog är det typiskt!

Jag hoppas ni har det bra och tar vara på dagen!Glad

Indiania
0

Godmorgon Gunilla! DEt är ju skönt att iFokus fungerar igen. Har suttis i solen och ätit frukost.

Ha en härlig dag alla vänner! Flört Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

Hej, hej Tungan ute

Solen skiner och fåglarna kvittrade och göken sa ko, ko i skogen. En riktig skön dag idag *ler*

Få se hur länge i fokus orkar med oss denna gång Flört

/kram Spanaren

korseett
0

God förmiddag
sitter på jobbet utan dator men får röja upp lite istället. Datorn kommer efter lunch.
Ha en bra dag alla!

nillanb
0

Hallo på er Glad

ha en skön dag!

Anna-Helga
0

Jag har väldiga problem med iFokus, det bara ligger nere hela tiden! Hoppas det blir bättre!

Ha en underbar dag i solen alla!

Kram!

[Spanaren]
0

#5 Det har varit så för alla hela helgen Flört

snoflinga
0

God morgon allihop! Här sitter man på jobbet och har grått utanför fönstret, ska bli skönt när det är kväll och jag och sambon sitter i soffan efter maten *längtar* Efter en körig helg som bara försvann vill jag bara ta det lugnt i kväll och mysa. Funderar på om det är healingkväll i Helsingborg i dag, men jag är inte säker och känner mig så trött att jag nog inte orkar åka i väg. Måndagar är min trött-dag alltid, vet inte hur det är för er andra? Jag tar gärna vilodag från stallet på måndagar, för att ladda upp inför veckan så jag orkar med den - hur känner ni? Vilken dag vill ni ha "vilodag"?

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Elpida
0

God eftermiddag!

Helgen har gått i en rasande fart och jag trodde att det var söndag när jag vaknade idag =(. Jobbet är iaf fullt upp så tiden går fort!

Ikväll kör jag sista Zumbapasset innan sommaruppehåll så nu hoppas jag på¨fint väder så jag kan vara ute i skogen och vandra. Provade i lördags och kom hem som en dränkt katt… =)

Hoppas ni får en fin eftermiddag och kväll!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Godda´ godda´Just nu är det så underbart att leva i Sverige.

#8 Ja två söndagar på en helg hade ju inte varit felFlört Upplevde två fredagar härom veckan, det var ju mindre trevligt. Först under torsdag eftermiddag så fattade jag att det inte var fredag och att jag skulle jobba dagen därpå OCKSÅ!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Moonwing
0

Ja, det är underbart att finnas..Tungan uteFlörtSkrattande

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Elpida
0

#9 Usch ja, det har jag oxå råkat ut för - det är ännu surare :\ Visst är det trevligt med fredagar, men inte så man behöver två på raken ha ha =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Toyan
0

God kväll!

Tittar in och önskar er alla en fin fortsättning på kvällenGlad

[rore]
0

Godkväll!!

Även jag kikar in och önskar er alla en trevlig kväll,,,,Glad

JILE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll kära vänner….idag har jag varit och hälsat på min cancersjuka svåger. Han hade vätska i kroppen så han ej kunde gå. Tänk vad han ska lida stackaren.

Fint väder här idag, man njuter…

Kram och nattinatti.

Indiania
0

Kram till dig Jile!Kyss Tänker på dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

JILE
0

#15 Tack Indiania det värmer.Kyss

snoflinga
0

Kram Jile, och vilken vacker bild!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

JILE
0

#17 Tack Kära Snöflinga, ja det är min dotter som fotar och jag lägger in dom här emellanåt…så praktiskt så.

Kram