God morgon 29/5
Här började dagen med regn, men jag hoppas på att få se solen lite ändå. Vi ska i väg och titta på tapeter igen, hoppas mitt tålamod räcker för sambons velande 

Vi är TOTALT olika där, jag bestämmer mig snabbt och han tog t ex tre timmar på sig sist och har fortfarande inte bestämt sig… För mig är det inte så svårt, antingen gillar man eller gillar man inte.
Hoppas ni alla får en skön helg, på jobbet eller hemma, eller var ni än är!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Ojoj, klockan är 15 och alla verkar vara utomhus :) Hihi, bara jag som är så beroende att jag var tvungen att surfa in och se vad som hänt!
Efter ytterligare 2 timmar i tapetaffären i dag, har vi nog hittat tapeter till sista rummet också. Kanske…. :)
Nu ska jag försöka mig på att göra lite hemmasysslor, har en lång lista men har inga tvång om att hinna allt…
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Godkväll Snöflinga och ni andra!
Kul att du fick tag i tapeter…..
Jag har varit och handlat lite mer blommor som jag fått på plats på altanen.
Fortsatt trevlig kväll!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
god kväll säger jag med!
Jag har tillsammans med min man och min mamma varit i Lidköping och Kållandsö idag. Nu är jag gôtt mör i kroppen men kul var det. Efter att ha vandrat runt i Lidköping så åkte vi vidare till Spikens fiskeläge och åt mat och sen hamnade vi på Läckö slott och fick en rundvandring där. Kul att få veta mer om det slottet.
Nu har visst båda maken och mamma slocknat på var sitt håll hör jag och jag ska väl inte vara uppe så länge till heller.
Så jag önskar er en god natt!