efterlysning praktiserande healers
Jag efterlyser texter till artikelserie om "så här jobbar jag". Du är praktiserande healer och medlem på healing samt även aktiv här på sajten. Med det menar jag ha skrivit nåt inlägg då och då.
Det kommer att bli stor variation på texterna och innehållet med tanke på hur djuplodande man vill vara. Ta med lite om vad som är viktigt för dig som healer och ditt tankesätt.
Med den här artikelserien hoppas jag på att lyfta fram olika synsätt på att vara healer. Tänk på att ingens sätt är fel- vi är bara olika.
Jag har en text redan från en medlem och jag hoppas att fler vill berätta om hur just du jobbar.
Skicka texten som meddelande till mig.
Skriv gärna här om du vill vara med
Åh vad spännande, det ser jag fram emot med spänning! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Jag är gärna med och skriver om det - fast jag behöver lite riktlinjer för vad du vill få med (förutom vad som är viktigt för mig), om det är i detalj eller mer övergripande om healing generellt som åsyftas m.m…
Kram Rickard
va kul Rickard! Ja det är hur du jobbar och hur du tänker när du arbetar med en klient. Det är exempel. Vad är viktigt för dig när det gäller ditt arbete som healer osv.
Okey, då vet jag - jag ska sammanfatta något och skicka det som pm till dig sen :-)
Kram
tack!
Jag kan också skriva något, om det finns plats kvar, har ju redan lagt ut endel artiklar på forumet, men det går säkert att knåpa ihop något mer personligt..
yodhe- det finns plats för alla!
Ok, ska börja peta lite i det då…
Tack Karin..

Vad spännande för en nybörjare som jag att få ta del av era tankar, tips och idéer! (Märkte ni att jag lät tips glida in lite fint he he)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jag är gärna med och skriver några rader. Mejlar dessa rader till dig då det är färdigskrivet. En undran…jag har precis avslutat en kurs i reiki-massage, kan det också vara av intresse?
//Anki
#10 ja det går också bra
Jag kan också vara med och skriva!
Skickar Pm nästa vecka, just nu är det deklaration och momsdeklarations som går före.
va kul carip! Ja här är det också deklarationer som står på tapeten
ska ta tag i detta inom kort för jag har några texter att börja med
Ska försöka få till en text snart, har haft så mycket runt mig….
Min kan ta ett litet tag att få till, ska utredas för en eventuellt operation…. så tiden är lite knapp just nu…men det hindrar väl inte att den kommer ut lite senare isåfall..kan ju vara bra att ha lite på lager…