God morgon 28 maj
God morgon
Så var det fredag och snart helg igen.
Ha en bra dag med vad ni tar för er!
God morgon Loet!!
Godmorgon till er andra också,,
Solen lyser med sin frånvaro,, himlen är grå och regntung,,
Men det är ju ingenting som hindrar att vi får en fin dag ändå
Godmorgon på er!
Sol och fint väder och jag ska strax avnjuta frukosten. Sedan ska jag iväg och fixa lite i nya lokalen.
Önskar er alla en härlig fredag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon på er alla 
I dag lyser solen så härligt ! Dagen tar jag som den kommer men i kväll ska vi till äldsta dottern och mysa lite 
ha en fantastisk dag alla!
God morgon!
Hos mig regnar det för tredje dagen i rad. Inte kul.
Jobbar hela dagen, som vanligt. I morgonbitti åker jag och min mor till fjällstugan och städar ur den inför försäljningen.
Ha en bra dag!

God morgon allihop! Äntligen fredag, hoppas på sovmorgon i morgon då det var mardrömmar i natt igen, det kom en störtflod och jag var på väg att drunkna
i den… Av någon anledning var sambons förlovningsring med i drömmen, jag fick sätta den i mitt halsband för jag var så rädd att tappa den…
Knasigt
Nu börjar det ge med sig, är alltid värst de första timmarna på morgonen sen brukar det försvinna mer och mer under dagen, men man är verkligen slut när man vaknar, tröttare än man var när man lade sig på kvällen.
Här är det strålande sol, men i kväll ska det regna, hoppas dock att det inte gör det så jag och hästarna slipper bli blöta när vi ska ut i skogen 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Godmorgon här skiner solen men det är kyligt, fast det tycker jag är skönt. Man blir inte så varm när man tar morgonpromenaden.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#snoflinga, tur att det bara var en dröm.
Själv drömde jag att jag var på en offentlig toalett och det fanns ingen dörr utan man fick klättra in genom fönstret. Det fanns inget papper så jag skulle byta toa och fick krypa ut genom fönstret och upptäckte att jag var på ett lutande tegeltak och in genom nästa fönster. Hua vilken konstig dröm

#6 Hahaha, skönt att höra att det inte bara är jag som drömmer mysko :) Behövde du gå på toa egentligen? Kanske därför det var så omöjligt, eftersom du låg i sängen och inte kunde göra det?
godmorgon!
#5 snöflinga- sätt drömmen i rlation till vad du nu har på gång och dina ev rädslor inför det nya- Ringen kan symbolisera relationen med din sambo att du är rädd att mista. Det här är ett förslag till tolkning
Idag skiner solen och jag ska elda och städa nu på morgonen. sedan ner til stan och jobba och så kommer mamma i eftermiddag. Lördag så blir det Lidköping för hela slanten för vi ska dit och turista med mamma. Hoppas på fint väder.
Ha en fin dag alla
Godmorgon på er!
Här är det soligt och fint väder.Har inga speciella planer för dagen utan gör vad som faller mig in.
Hoppas ni alla får en härlig fredag! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej alla!
Idag ska jag köpa blommor och plantera på min mammas grav inför mors dag på söndag.
Vi har nyss kommit in från en härlig prommis och hör att regn utlovas till kvällen.
Det är fredag och helg för dom flesta (inte Rore) så ha det så trevligt som ni bara kan 
/kram Spanaren
God förmiddag alla
Idag regnar det får hoppas att det blir bättre till kvällen
Ha en bra dag alla
kram/dolla
Allting är möjligt

#8 Du har nog rätt, jag är ju själv glad över framtiden men kanske mitt innersta ändå oroas en del? Jag gillar ju förändring, men klart man är lite rädd över att det inte ska bli bra. Eller så är det ekonomin som dränker mig, är så trött på att alltid få kämpa för att få ihop den, men jag vill ju ha min häst och då får man stå ut med det. Man kan inte ha kakan och äta kakan samtidigt, nu har jag valt att ha häst och då får jag stå ut med att vända på slantarna (och det GÅR ju, bara det att jag inte kan köpa/göra allt jag vill utan får prioritera), just i går hade jag en sån dag när jag blev så trött på att pengarna inte räcker till allt (fick en liten oväntad kostnad i går, inte mycket men nog för att göra mig irriterad). Hmmm, så är det nog, det var ekonomifloden jag drunknade i.
Angående ringen stämmer det nog, jag är alltid livrädd att bli lämnad, brukar drömma mardrömmar om att sambon lämnar mig och varje gång jag vaknar är jag lika förstörd som om det vore på riktigt, KÄNSLORNA är ju på riktigt. Det är så jobbigt, dels är jag rädd för att det ska hända på riktigt eftersom jag drömt det, dels vågar jag inte berätta för sambon om drömmarna av rädsla att han ska lämna mig för att han börjar tänka på det om jag nämner det… Låter löjligt nu när jag skriver det, men det är så jag känner…

#8 Tack för att du fick mig att analysera lite, så kan jag bli lite lugnare. Förståelse brukar hjälpa mot obehag
Synd bara att man drömmer så mycket, men det är väl ett måste…
Här kommer och går solen lite. Fick upp spaljén så blommorna kan klättra, blomma för dagen. Hoppas de tar sig och växer ymnigt 
Inget planerat idag men känner hur det sprudlar i mig. Snart ska vi äta och sen kanske det blir en promis ändå.
Ska kolla vad bra promenadskor kostar också haha Behöver nya..
Ha en fin dag och helg!