Healing iFokus

Healing

Läst 792 ggr
[rore]
0

Godmorgon 26/5 onsdag

Hoppas ni känner er pigga och utvilade,, solen skiner här nu och jag hoppas på lite värme också,,,,

nillanb
0

Godmorgon Rore och alla andra Glad

Vilken underbar bild! ,

fantastiskt vackert och livfullt träd, glädje och styrka tycker jag att det utstrålar Skrattande.

Här hos mig lyser solen härligt!, jag tog med min kaffemugg ut på trappen och satt där i min morgonrock och tog emot så fantastiska energier mmm så härligt.

Ta emot dagen på bästa sätt..

[rore]
0

Åhh, nillan,, vad härligt det låter,, att kunna ta med sig kaffekoppen ut på trappen och sitta där och njuta,,,

Vill också ha en egen trapp till ett eget hus. *drömmer mig bort*

[Spanaren]
0

God morgon Rore och Nillan och alla andra :-)

Grått idag och dom lovar regn hela dagen men i morgon så …

Enligt Bondepraktikan var det Juni igår och Juli idag och Augusti i morgon.

Ha det/ kram Spanaren

Ps #0 Ljuvlig bild … tack Kyss

nillanb
0

Ja Rore det är underbart… Kyss

jag älskar att sitta på trappen på morgonen och se hur trädgården får liv, varje dag har grönskan kommit lite längre…

majlar
0

God morgon i det gröna. Här är det en liten blek sol som tittar fram mellan tallarna. Hon verkar lite trött och slö idag så vi får väl se hur det slutar.

Ha en bra dag alla och var rädda om varann

[GunillaF]
0

God morgon.

Egen trapp har jag men i morse var det inte läge att sitta ute och njuta av kaffet. 6 grader och regnmoln som snuddar vid håret.

Sköt om er!Glad

Loet_old
0

God morgon.

Regn idag,men vad gör det man kan ju göra sysslor inomhus.

Ha en bra dag alla!

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Hmm det där med bondepraktikan och månaderna får du gärna förklara mer om Spanaren Tungan ute

Här är det växlande väder idag och en hel del jobb ligger framför mig. Härligt!

Önskar er alla en fin dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[Spanaren]
0

#8 Gå in på min hemsida för igår hittade jag en sammanställd länk om viktiga datum i Bondepraktikan.

Tilja … jag vill ha din hemsidesadress … kanske Korseett lägger in dig här på denna sida och längst upp under Länkar så att du får många besökare Kyss

snoflinga
0

God morgon!

Här skiner just nu solen, men lite kallt är det fortfarande. I dag ska jag till hästapållen, längtade dit hela kvällen i går när jag var "stall-ledig"… Ska bli skönt att få pussa den lilla hästmulen i kväll!

Annars händer det inte så mycket, jobbar och längtar till nya jobbet Skrattande Fick en massa idéer om framtiden i går, om saker jag vill göra (men det får bli som hobby, inte yrke) så nu ska jag bara ta reda på hur saker och ting fungerar och se om det kan vara något för mig Cool

Kram till er allihop och extra mycket till Azlan i dag!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Spanaren]
0

#10 Bra tänkt Snöflingan och jag hänger med på en gruppkram till Azlan som ska opereras idag.

Ps Nyfiken på den sammanställda Bondepraktikan som jag hittade ute på nätet, så finns jag här http://spanaren.filosoferar.se

Elpida
0

God morgon!

Idag var det faktiskt en god morgon för solen tittar fram. Det tackar vi på med tanke på kylan, blåsten och regnet som var igår…hoppas bondepraktikan inte stämmer allt för bra då..:\

Igår skulle jag köra Iris Halls meditation Secret Garden, det gick så där. Naturligtvis höll jag på att somna när jag skulle ta mig därifrån och hamnade någonstans mellan vaken och sömn där tankarna for runt. Ska testa på dagen nästa gång!

#10 Extra mycket till Azlan - har jag missat ngt? Vad det än är (födelsedag, uppmuntran…) så skickar jag också massor av kramar till dig Azlan *Kram* =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

pearlnharmony
0

Godmorgon!

Grått och trist ute men va gör väl det då man har en kaffekopp att värma sig med;).

Yogat, bloggat och skall nu snart ner och göra lite smycken inför Karlsborgs nationaldagsfirande. Ska stå och sälja smycken och även erbjuda "testa på reiki".

Ha en fin dag alla ni där ute.

www.pearlnharmony.se

Indiania
0

Godmorgon alla!

Solen tittar fram igen och det tackar jag för, hade en liten sovmorgon i dag och nu är det dags för kaffe.

#0 Vilken underbar bild Rore! Flört Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

god morgon

Idag ska jag fortätta städa så förhoppningsvis så hinner jag klart med det mesta. Det kommer en ny ekonomikund i eftermiddag och det vore trevligt att få plats haha. Det är som en flyttstädning det här!

Hoppfull
0

God eftermiddag!

I dag har jag varit i stan och klippt håret, känns alltid så härligt och lyxigt att bli tillpiffad Glad sedan har jag varit och tittat på en potentiell sommarstuga/rekreationsplats för mig. Den var så söt så…

#3 Hm, då får vi hoppas att bondepraktikan har fel… annars blir juni, juli (och kanske augusti) 6 grader och regnigt…

Nu har jag nästan packat färdigt och ska strax göra mig lite gott kaffeGlad

Ha en skön em/kväll allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Elpida
0

#16 Vad spännande det låter med sommarstuga =). Hoppas att det blir ngt!

"Du har alltid två val"

Hoppfull
0

#17 Jaaa, det är jättespännande och jätteotäckt! Glad

Känns dyrt och skrämmande samtidigt som det verkligen är något jag behöver. Mår inte alls bra i längden av att alltid gå hemma och serva familjen, behöver komma iväg och rå om mig själv med jämna mellanrum.

Elpida
0

#18 Ja men absolut!!!!! Det är klart att vi måste få rå om oss själva ibland - desto trevligare blir vi ju att ha att göra med efteråt. Konstigt att vi kvinnor ska vara så dåliga på det där, måste ligga i generna. Hur som helst är det jättebra att du arbetar aktivt för att få din egentid =). HÅller tummarna för dig att det går vägen ;-)

"Du har alltid två val"

Hoppfull
0

#19 Tack!

Ja jag är hopplös! Att jag sedan inte bidrar nästan alls ekonomiskt påverkar mig väldigt negativt får jag väl erkänna. Det är svårt att driva igenom ett köp av ett extra hus när det bygger på makens inkomst.

Men samtidigt så påverkar det oss alla att jag inte mår bra när jag inte får rå mig själv så det kanske är en win win situation i slutänden trots ökade kostnader.

Förresten tror jag att det helt och fullt ligger i vår uppfostran att alltid sätta oss själva i sista rummet. Vi lär oss ju från barnsben att sätta andra före oss själva, först och främst män och sen barn… Det är ju fler-hundraåriga mönster som förts och förs genom generationerna så det är inte lätt att bryta.

Bra dock när man äntligen inser det och faktiskt försöker förändra sitt liv Glad

snoflinga
0

#20 Du är inte hopplös, du är ju Hoppfull Skrattande Trevlig resa!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Hoppfull
0

#21 Hahahaha, ja det är jag ju =)

Tack!