Alternativ allergibehandling
Det här lät väl spännande? Extra spännande att andra länder är så oerhört mycket mer öppna för alternativa behandlingar är stumma, stela besserwisserSverige 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack Hoppfullt detta var verkligen intressant!
I år försöker jag göra ett kort qi gongpass + en övning efteråt varje dag för att slippa ta tabletter mot allergien. Peppar peppar ta i trä men än så länge har det funkat.
" Var nära naturen - var när dig själv "

#1 Wow, det är ju fantastiskt!
#2 För en icke allergiker så är det intressant att ta del i naturliga metoder.tack för den länken hoppis!
#1 Det är ju helt fantastiskt Indiania!
#2 Och #3 Man skall inte ropa hej förrän man är över bäcken… men det är värt ett försök i alla fall! 
#4 Självklart är det värt ett försök.har man inte provat på så vet man ju ej.
jag har för mig att ett företag här i Säffle har saltrum? man måste nog våga prova och ge ooika behandlingar tid för att kunna utvärdera. Ibland hjälper den en person men inte den andre.
#6 Ja vi har saltrum här i stan Karin. Jag minns bara inte vad dom heter.
men det gör jag men de är konkurrenter hihi
Fast inte när det gäller saltrum i alla fall 
nä inte det men gratisreklam får de inte av mig men är någon intresserad av saltrummet här i Säffle kan ni kontakta mig så berättar jag vem det är.
Är jag snål nu? haha
Nej Karin du är helt OK du
och absolut inte snål!
Ja Hoppfull det är intressant detta med saltrum. Har läst om dom , tror det var iHälsa tidningen.
Min dotter har ju gått på homeopatmedel och akupunkturbehandlingar ett tag nu och peppar.peppar så har hon ej behövt någon allergimedicin ännu. Tom klippte hon gräset igårkväll, men näsan var lite snorig på kvällen men det försvann.
Tänk vad fort man glömmer när man har haft besvär och jobbiga nästäppa på kvällarna…men ack så skönt när man hittar något som hjälper. Min dotter får ju hemsk klåda på kroppen, nästäppt mm vid pollenperioden.
Man håller fingrar och tår att det håller i sig. Värst brukar det vara runt midsommar när allt blommar.

#12 Det är fantastiskt med alternativa metoder som hjälper oss när vi är sjuka tycker jag! Ingen vill väl egentligen stoppa i sig en massa kemiska preparat som ligger och skrotar i kroppen efteråt om man kan slippa.
Själv har jag ätit homeopatmedicin i år och den fungerar om jag tar ganska hög dos. Nu har jag börjat med några andningsövningar - kundaliniyoga, och tycker att de hjälper bättre
Men sedan vet jag inte riktigt hur allegisk jag är eller hur mycket pollen som rusar omkring här just nu.
#13 Ja intressant med yoga, bra med andningsövningar, det tror jag mkt på också.
Jag tror när man är nergådd som människa, trött eller så, så är man mer känsligare också. Fast det är ju så skönt när man tror på ngt att man ser att det hjälper till slut.