Healing iFokus

Healing

Läst 573 ggr
Hoppfull
0

God Morgon 21 maj!

Blev alldeles förbryllad när jag kikade in på sidan idag och inte hittade någon morgontråd… Så om detta är en dublett får ni plocka bort den Glad

Om inte så hoppas jag att ni alla får en underbar fredag! Här har det åskat i timmar i natt och sedan kom hällregnet. Men nu lyser solen tappert och det riktigt varmt och skönt ute!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[rore]
0

Godmorgon Hoppfull och till er andra som droppar in allt eftersom.

Här har det mulnat på sig sen i morse,,

Önskar er alla en finer fredag

Indiania
0

Godmorgon Hoppfull och ni som kommer! Glad

Kul att mötas av ditt inlägg, i går kom jag sent i säng men kaffet kommer att göra gott.

Min dotter bor i Karlstad och de hade haft ett fruktansvärt åskväder i går kväll.

Min farbror ligger på sjukhus, får se om de kommer fram till vad det är när undersökningarna är klara i dag.

Ha en underbar fredag! Flört Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Ja åskat och regnat har det gjort inatt, men nu håller det på att spricka upp.

Önskar er alla en trevlig dag och en härlig helg!Skrattande

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[rore]
0

Vad tråkigt Indiania med din farbror. Hoppas ni får klarhet idag nu då, det är jobbigt att vänta och inte riktigt veta. / Kram

majlar
0

Godmorgon alla sköna

Här är det mulet och det har regnat hela natten,  ingen åska. Men igår på dagen åskade det så strömmen gick.

#2Hoppas ni äntligen får reda på vad som gör din farbror sjuk.

Kram och ha en fin dag.

pearlnharmony
0

God morgon god morgon.

Verkar vara grått i hela sverige idag, så även i Skövde.

Yogat, dricker nu kaffe och skall snart iväg till blomsterlandet för att köpa lite växter. Första våren i huset och igår satt jag och klurade över trädgården. Vill ha in lite Feng Shui och ja, jag skall snart iväg och se om jag lyckas påta ihop lite "balans och harmoni" på blomsterlandet Glad

Önskar alla en fin dag!

[Spanaren]
0

Hej!

Soligt och någon grad svalare hos oss efter all tryckande värme. Skönt, för nu ska det krattas klart på torpet.

Hemma igen på söndag.

Hoppas att din farbror kyrar på sig Indiania Kyss

Ha det alla bland blommor och bin och gråväder, vad är det *fniss*. Lys upp med era leenden så blir dagen bra ändå.

/kram Spanaren

Loet_old
0

God förmiddag

Skönt med svalare luft det blir så mycket lättare allting.

Ha en bra fredag alla!Skrattande

snoflinga
0

God förmiddag! Håller tummarna för farbror din Indiania!

Kram och trevlig fredag önskas er alla!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Indiania
0

Tack alla för ni bryr er! Kyss

korseett
0

god eftermiddag!

Får hålla tummarna för din farbror Indiania

Pearlnharmony- du får förlåta mig men jag blev så full i skratt åt att du skulle iväg och fixa lite balans och harmoni på blomsterlandet med tanke på de stackars maskrosorna som du inte tycker om. Oskyldig

Så nu äntligen har vi lyckats få tag på tapeter till hallen och utbygget så nu i helgen blir det operation "få ordning i huset". Det ska bli så himla skönt. Och jag får in en ny ekonomikund till veckan och kontoret ser bedrövligt ut så det kommer verkligen lägligt.

Ha en bra fredag och helg alla!

Indiania
0

Tack alla ni som tänkt på min farbror Kyss på kvällen fick han åka tillbaka till sitt boende igen.Det var lunginflammation han hade.

Kram

pearlnharmony
0

#korseett…maskrosorna kom tillbaka efter ca 12 timmar så nu är hela gräsmattan gul igen. Vad gör man. Naturen har väl sagt sitt Flört

snoflinga
0

#13 Gräsmattan balanserade sig själv :)

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.