Healing iFokus

Healing

Läst 1966 ggr
[Vintersaga]
0

God morgon 18 maj ;-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är en alldeles speciell dag - ska först göra revision och sen blir det friskvårdsseminarium och därefter handla en del till kvällens stora event!

Som A-H har nämnt så har vi tävling på cirkeln ikväll - och det kräver ett gott samarbete mellan gruppdeltagarna om man ska lyckas, för här är ensam inte alls stark… Cool

Ha en väldigt fin dag alla och vare sig det regnar eller snöar (eller råkar vara soligt väder hos en del) så gläds gärna åt att just Du fick uppleva denna unika dag! Skrattande

Kram Ricke

Loet_old
0

God morgon

En del stiger upp tidig eller går och lägger sig sent ser jag.Skrattande

Nåväl tisdan verkar bjuda på grannväder.

Ha en otroligt bra dag alla!

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Det är mulet, kvavt och 14 grader här hos mig i Ångermanland idag. Möjligt att det blir åska (igen).

Ha en bra dag vad ni än hittar på att göra! Glad

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Vilken härlig dag du/ni har framför er Rickard. Lycka till med allt Glad

Här har vi äntligen soligt och fint igen, så nu ska jag ge mig av på en långpromenad.

Önskar er alla en riktigt bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

majlar
0

God morgon alla sköna

Här skiner solen rakt in i mina Kristaller som hänger i fönstret som är öppet lilte på glänt, dom snurrar runt  och det är så vackert med regnbågsfärgerna  som virvlar runt i en dans i rummet.

Ha en bra dag och var räddda om varann

Anna-Helga
0

UNderbar solig dag! Och jag är så taggad för våra tävlingar ikväll! Han är fantastiskt påhittig Vintersaga och det ska bli så spännande med tävlingarna! Jag rapporterar sen, men nu ut i solen och ladda betterierna till kvällen!

Kram!!

[Spanaren]
0

Hej alla!

Så kul ni verkar ha det Vintersaga och Anna-Helga … avundsjuk inte det minsta (nu ljög jag bra igen) Flört

Just nu 18,4 grader på skuggsidan och det är halvmulet och varmt och skönt.

Ha det alla/ kram Spanaren

korseett
0

härlig läsning så här på morgonen! Nu ska jag strax iväg och klippa mig och sedan har jag öppet i butiken hemma på gården i eftermiddag.

ha en bra tisdag alla!

nillanb
0

Godmorgon på er !

Härlig kväll ni har framför er Vintersaga och Anna-Helga Skrattande

I dag ska jag i väg på ett möte jag inte ser fram emot jag skickar allt ljus jag bara kan till situationen så det går så bra som möjligt.

Ha en underbar onsdag alla !

Indiania
0

Godmorgon i solskenet! Flört

Trevligt med godmorgonhälsning från dig Rickard! Ni får ha en trevlig kväll på cirkeln!

#4 Ja det är underbart med alla färger kristallerna ger jag har en i mitt kök.

I dag blir det sjukbesök hos min farbror.

Önskar er alla en härlig tisdag! Glad

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[tantleen]
0

God Morgon!

Här spöregnar det,blåser och är +6,4.(Östersund)

Men jag tänker inte "deppa" för det,utan "bara vara"…….ligga i soffan och läsa en god bok samt se en film.

Kram på er alla!Kyss

Indiania
0

#10 Det är väl mysigt att ligga och läsa när regnet smattrar mot rutan. Ha det gott! Kram Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[tantleen]
0

#11.Ja, det är rogivande på något "konstigt" sätt.;-))

Kram till dig medFlört

snoflinga
0

God middag allihop! Här är det nu bara 18 arbetsdagar kvar till nya livet  - jag längtar så :) Har mera att se fram emot, och det är så härligt :)

Passar också på att njuta av nuet, just nu är jag fortfarande dunderförkyld så jag försöker vila en hel del så att jag kan bli frisk igen Skrattande Prioriterar bort lite sånt som jag "tycker" är viktigt men som inte är det egentligen Glad

Hoppas ni får en härligt tisdag! Här strålar solen och det är underbart väder, äntligen känns det som vår igen!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

korseett
0

Nu säger jag aah! Jag är nyklippt och jag har gått i solen ca 10 minuter med "bar" överkropp för att vänja huden vid solens strålar och sätta igång både pigment och D-vitaminproduktion

[rore]
0

God eftermiddag!!

Spännde och rolig kväll ni kommer få A-h och Vintersaga,,,Glad

Nillan skickar ljusa tankar till er,, hoppas allt går bra.

Nyfrisserad och soltrimmar skinnet,, Härligt Korseett,,

Har njutit av solens strålar från insidan idag,, men det är härligt det meTungan ute..

Önskar er alla en trevlig kvällning

Toyan
0

God kväll på er!

Tittar in och ser hur ni har det allihopa, jobbar ganska mycket denna vecka så det blir inte så mycket datortid men måste i alla fall försöka hänga med i vad som händer.

Ha en bra kväll allihopa!Glad