Healing iFokus

Healing

Etiketterstenarkristaller
Läst 1430 ggr
majlar
0

Hjälp

Jag hittar inte min Moldavitsten.Rynkar på näsan Hade den i byxfickan och nu är den spårlöst borta. Jag blir så ledsen, den betyder jättemycket för mig. Det konstigaste är att jag tappade min lyckonisse i början på året också. Det känns inget bra. Jag har aldrig tappat bort något värdefullt förut.

Kanske någon vänlig människa kan säga var dom är. Eller är dom borta för alltid

Hoppfull
0

Jag kan inget om att hitta försvunna saker men tänker att ibland när vi "tappar" bort saker så är det meningen att vi ska pausa från dem. Ibland för gott, då behöver vi dem inte mer, och ibland tillfälligt och då dyker de upp rätt som det är igen.

Så kanske bara slappna av och se vad som händer?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

majlar
0

#1 Ja, det var min tanke också först. Men jag skulle allt bra gärna vilja ha tebaks min sten.

Antar att den är borta för alltid.

Tack ändå. Kram

Hoppfull
0

#2 Den kan lika gärna dyka upp helt plötsligt, sådant har jag råkat ut för flera gånger.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

majlar
0

Hoppas hoppas

[Spanaren]
0

Har du gått förbi ett hus med lejon på? Fanns det i så fall en blomrabatt där … då ligger din borttappade sak där.

Bara spånar … lycka till/ kram Spanaren

Indiania
0

Nu tänker jag rent praktiskt då…..har du kollat på de toaletter du besökt den kan ju sprätt i väg i nåt hörn eller så.

Hittar du den inte så är det nog meningen att du klarar dig lika bra utan stenen.

Fast jag tror du skaffat stenen efter du läst Eric Pearls bok och i så fall förstår jag din känsla.

Har kollat www.kristallrummet.se har stenen till försäljning där.

Hoppas det löser sig till det bästa för dig!

Kramen

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

Titta på golvet i ett mörkt hörn. Du tog av dig brallorna och stenen åkte ur fickan och in i hörnet.

majlar
0

Tack för att ni bryr er. Jag ska gå igenom alla hörn och tips ni har gett mig.

Kram

Pagan
0

Har du hittat din sten Majlar? Jag blir oxå ledsen då jag trott mig slarvat bort mina. En gång försvann min älskade ametist denna dag hade jag kört långt och varit ute och skottat innan. Letade som en tok i alla kläder, under snön och i hela bilen. Den var spårlöst borta. 2 dagar senare låg den under min skrivbordstol, fullt synlig! Jag hade varit i det rummet flera gånger, så det var mycket underligt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

majlar
0

#9 Tack för att du frågar

Nej jag har inte hittat den,  har letat som en tok. Har besinnat mig och tänker att, om den kommer tillrätta så är det meningen, och är den borta så är det antagligen nån liten ängel på andra sidan, som går omkring med en fin sten i fickan.

Hon  får gärna ha den kvar. Och hon får gärna lämna den tebaks någon gång, om hon vill,när hon har tröttnatKyss

Anna-Helga
0

#10 Vad fint du tänker! Om den kommer tillbaka så har du ju en sten med massa änglaenergi! Förresten kanske du fått nåt av henne i utbyte som du inte tänkt på? Tungan ute

Pagan
0

#11 kanske det som hände med min sten. Får nog pussa på den lite extra nästa gång pendeln säger att det är dagens sten.Flört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

TantAlma
0

Det funkar ibland att jag skickar ut en önskning att folk ska få tillbaka sina saker. Då brukar de dyka upp på konstiga ställen som extra knorr. Så jag skickar iväg en önskning. Återkom gärna med feedback sen..

Alma

majlar
0

#13 Tack, vad spännande.