God morgon 15 maj
God morgon.
Nu har då värmen riktigt slagit till här i norr.det blev tvär varmt på en gång,så man var inte riktigt förberedd.inte jag i alla fall
nåja man får ta det som det kommer.
Strålande sol önskar jag er alla idag!
Godmorgon!
Här är det också milt, men mulet och lite blåsigt…
Idag ska iväg och köpa presenter och sedan blir det en promenad.
Önskar er alla en härlig lördag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon Loet och Tilja!
Här regnar det i dag nen lite varmare har det blivit. Jag lånar lite av din sol Loet! 
Ha en fin lördag alla! Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på er alla 
I går fick jag en underbart härlig dag i trädgården, men i dag regnar det och är grått. Kan kanske vara så att universum visar på att jag även behöver ta hand om och förbereda våren inomhus.
Ha en härlig dag allesammans 
God förmiddag på er alla.
Här regnar det och är grönt, Jo jag ljuger inte. Björkarna har slagit ut och det är så vackert. Hänger i skira slöjor. Nu kan man leka kurragömma bland träden.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
god morgon! Varit vaken ett tag och sett regnet vräka ner. Det är vårmarknad i stan men nu är vi inte så pigga på att åka ner.
Ha en bra dag alla!

Hej hej
Vaknade med halsont
. Körde dottern till scoutläger och fick ringa jourläkarcentralen när jag lämnat henne. Nu måste vi in till stan för hon har förmodligen urinvägsinfektion - igen…. Ja ja, jag och grannen ska ha spakväll ikväll och dricka lite vin, jag får väl se fram emot det istället
Vädret är någorlunda hyfsat men det börjar blåsa upp lite, jag ser fram emot värmen som är utlovad nästa vecka 
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag måste berätta för er att vi hörde göken på skogspromenaden i dag, jag blir så lycklig då!
Varmt och skönt är det också!
" Var nära naturen - var när dig själv "