Healing iFokus

Healing

Etikettänglar
Läst 719 ggr
bitte67
0

Änglar på besök

Hej,

Jag har änglar jag skulle vilja skicka vidare på ett 5-dagars. De kommer 23 Maj och åker 28 Maj. Jag hoppas några vill ta emot denna gåva. Eftersom jag har svårt att hitta några  med famnen öppen att ta emot änglarna.

Kram Bitte

korseett
0

hur har det gått? har du fått tag på nya mottagare?

bitte67
0

Nej, jag har en så jag saknar 2 st. Har du tips var jag ska söka? Jag ser verkligen fram emot mitt  änglabesök.  Och hoppas en mottagare är räcker och har insett att jag inte ska hetsa upp mig om jag inte lyckas med att hitta fler mottagare. Utan njuta av dessa underbara änglar. Men har du tips så kom gärna med dom.

Lena1971
0

Jag måste få ställa en dum fråga: Vad pratar ni om? Skäms

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

bitte67
0

Hej Lena,

Efter som jag är dålig på att förklara så har jag kopierat in Indiana's bra förklaring från februari.

Jag undrar om någon av er vill ta emot några änglar av mig. Jag kommer att få dem om några dagar och ha dem hos mig i 5 dagar.
Därefter går de vidare till 3 personer som jag gett dem namnen på när jag tog emot dem.
Därför förbereder jag mig nu genom att höra mig för vilka av mina vänner som vill ta emot och umgås med dessa änglar under 5 dagar.

De kommer att jobba med mig och mina under 5 dagar.
När man tar emot dessa änglar är det förknippat med en viss ceremoni.
Bl.a måste man vara hemma den kvällen och fysiskt öppna dörren och välkomna dem.

Änglarna kommer ursprungligen från ett medium i Tyskland som har kommit i kontakt med några änglar på hög nivå som vill ta del av våra liv på jorden och hjälpa oss att komma vidare i vår utveckling och/eller med andra saker i våra liv.

När jag vet vilka som vill ta emot dessa änglar och kommer jag att skicka lite instruktioner gällande ceremonierna och hur ni ska ta hand om dessa samt hur ni jobbar med dem och får hjälp.

Observera att detta är HELT seriöst och har absolut ingenting med kedjbrev att göra.

Skulle det visa sig att det är fler än 3 som säger att ni vill ta emot dessa änglar och ha de som era gäster under 5 dagar samtidigt som de jobbar med och hjälper er, kommer jag att intuitivt välja ut de tre personerna utifrån de som har svarat.

Jag kommer att få dem hem till mig den 13 maj. Så det innebär att jag skickar dem vidare på kvällen den 23 maj. Den som tar emot dem måste alltså vara hemma den kvällen.

Kram Bitte

angellight
0

Hej!

Jag har änglarna hos mig sedan igår kväll och jag rekomenderar alla att ta emot dom.

Det var en enorm upplevelse från det att jag släppte in dom, och jag pratar med dom och önskar det var mer än 5 dagar, men dom ska ju vila i 5 också.

Ville dela med mig av det fantastiska det innebär att ha dom hos sig.

Glad