God morgon 13 maj
God morgon
Helgdag i dag, men vad gör det man stiger ändå upp tidigt ändå.Sant är det att morgonstund har guld i mun.
Så ta det lugnt och ha en trevlig dag alla!
God morgon Loet och alla andra som snart tittar in.
Här är det regnigt men lite ljummare i luften. Det är så gött att sticka ut näsan och dra in vårens dofter, efter ett vårregn. Det exploderar i hjärnan av lust och energi.
Ha en bra dag alla och var rädda om varann
Godmorgon allihop!
Håller med om att morgonstund har guld i mun, det är en av de bästa stunder på dagen 
Vi har också regn idag och jag som skulle klippt gräset …
Önskar er alla en fin helgdag!
Med ljus och kärlek... Tina
Hej, hej!
Här kommer solen allt mera och det känns bra 
/kram Spanaren
Godmorgon på er alla 
jag önskar er en härlig dag !

God morgon allihop! Här blir det slappedag pga förkylningen, men jag tror det vände i går kväll så nu går jag mot friskare tider
Härligt! Är precis lika snuvig som förut, men det KÄNNS som att det vände, kan inte sätta fingret på vad som är annorlunda bara…
Hästarna blev sjöblöta i gårdagens regn, så det är skönt med lite uppehållsväder i dag, kanske till och med kan ta av dem täckena igen (fast det ska visst regna fredag-måndag enligt prognosen)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Godmorgon alla!
Jag har haft sovmorgon och regnet hänger i luften men vad gör det så länge man har solsken i blick.
En härlig torsdag till er vänner!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej hej!
Lugn och skön dag med familjen idag!
Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
God morgon!
Sovit gott inatt och igår hade jag en nejsägardag. Idag jobba på salongen i stan.
ha en fin dag alla!

God förmiddag allihopa!
Sovmorgon och låång frukost, gråmulet men hoppas på sol senare idag.
Blir en riktig slappardag, inget speciellt inplanerat.
Ha en fortsatt fin dag.
God middag på er!
Här har det regnat ända sen midnatt och vi har öst ur vattentunnor ända till två i natt - sen var det till att sova… :-)
Idag regnar det för fullt emellanåt - men vad gör det, bara på med kläderna och fortsätta ösa och njuta av att vara ledig! 
Skönt med långledighet - sen blir det en hektisk vecka nästa, med tävling på cirkeln och seans med Rose-Marie Lundbäck från Norrköping (som ligger söder om Köping där vi bor) på torsdag kväll.
Kram på er pigga och glada! 
Rickard

#10 - Lite ologiskt att Norrköping ligger söder om Köping 
#11 - Japp, fast Norrköping ligger norr om Söderköping som tur var… 

#12 Ja, det hade jag för mig :) Man kan väl tänka att namnen uppkom långt innan man hade ordentlig koll på norr och söder