Healing iFokus

Healing

Läst 1453 ggr
korseett
0

Söndag 9 maj

God morgon alla.

Lite körigt denna helg och speciellt idag då vi ska på två konfirmationer och en namngivning, i två olika kommuner- Säffle och hammarö. ja det blir körigt men vi hinnerGlad

Ha en fin söndag allihopa

nillanb
0

Godmorgon Korseett och alla andra Glad

#0 Du har inga som helst problem med att hitta sysselsättning ser jagFörvånad!, ha en fin dag och ta det lungt mellan de olika evenemangen Flört.

Här började min morgon tidigt… skönt , yoga och meditation medan familjen sover och sedan att få inta sitt morgon kaffe ensam mmm det är skönt det, men nu är jag redo för dagen och jag känner att det blir en bara dag!

ha en skön söndag alla !

tilja65
0

Godmorgon!

Oj, vilken dag du får idag Korseett, det har hopat sig ordentligt. Hoppas att det blir fina tillställningar Glad

Nillan vilken härlig start på en söndagsmorgon Skrattande

Själv bara läser och läser jag Glad men om en stund ska vi ut och städa bilen i varje fall. Sedan ska vi nog in till stan och äta något gott idag…

Önskar er alla en fin dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

snoflinga
0

#0 Hoppas du ändå får en bra dag Skrattande trots stressen

#1 Vilken härlig start på dagen Cool

#2 Mmmm, låter härligt med lunch på stan!

Själv ska jag på gammelponnyns "födelsedagskalas", hon blir 25 och det firas med besök av några av hennes gamla ryttare och deras barn - cirkeln sluts lite när barnen åker runt på snälla ponnyn som är den gulligaste som finns Skrattande Sen ska hästen ridas och kanske även gammeltanten får ta en tur med mig på ryggen, försöker få henne att gå ner lite i vikt så hennes stackars ben inte ska behöva bära så tungt, det blir en ond cirkel, hon kan inte motioneras ordentligt pga benskador, och då blir hon tjock, och då blir belastningen ännu större på benen så att hon får mer ont. Vi får se om lite skritt två gånger i veckan kan göra något för vikten och inte göra henne sämre i benen, ger det en chans över sommaren i alla fall, det är jag skyldig henne.

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Spanaren]
0

Tjaba Flört

Här är allt så bra som det ska och jag funderar på att ta mig en cykeltur.

Ha det/kram Spanaren

Indiania
0

God förmiddag på er! Kyss

Låter som ni alla har det bra i dag.

Själv mår jag underbart efter min Reconnection som jag fick av Carip under fredag och lördag. Vill bara vara i det tillståndet med mig själv och bara njuta………..

Kramar Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

snoflinga
0

#5 Åh vad härligt det låter som att du har det! Kram Kyss

Indiania
0

#6 Tack du fina snöflinga! Kram tillbaka Kyss

nillanb
0

#5 Fantastiskt Indiania !, så underbart du haft det Skrattande

Jag skulle gärna vilja Reconnection, om möjligheten skulle dyka upp.

Om du vill berätta om din upplevelse vill jag gärna läsa om den Kyss

Kram

Indiania
0

Tack Nillan! Berättar gärna om det lite senare! Kyss Kram

carip
0

Lite trött efter min resa till Säffle, tråkigt att jag inte fick tid att möta dig Korseett, och tack för att jag fick vara en del av din upplevelse Indiana!

Idag har jag skött pappersarbetet och sedan gick jag en härlig tur i skogen med min äldste son. Bofinken sjöng så vackert för oss och tänk att vi hittade knoppar på blåbärsriset redan. Hoppas frosten håller sig borta när de slår ut.

Jag är så tacksam att jag har naturen runt knuten trots att jag bor i en stad.

[rore]
0

God eftermiddag!

Gråmulet över Uppsala idag,, Vill ju gärna ha solsken,,,,

Åhh! Indiania!! Du får gärna berätta om din upplevelse,, När du landat och om du vill förståss..

Är så nyfniken!!Tungan ute

Kramen till er alla härliga!!

Toyan
0

God middag på er!

Efter en gråmulen morgon tittar nu solen fram, har nyss varit ute på en promenad och det var rätt så varmt.Glad

Önskar er alla en fortsatt fin söndag.

Hoppfull
0

God eftermiddag!

Idag har vi varit på Ikea och sedan köpt färg… nu rensar mannen ur sina grejor ur byrån som ska ut. Sonen klipper (äntligen) gräset och dottern badar. Själv ska jag ta tag i förberedelserna för målning mm.

Låter helt underbart Indiania… skulle jag vilja göra jag med! När jag vunnit på triss ska jag göra det!

Ha en skön söndageftermiddag och kväll allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[tantleen]
0

Indiania:Oh vad spännande det låter……ska beställa tid själv framöver här i Östersund,och funderar på att gå en kurs till hösten.

KramarKyss

Loet_old
0

Go kväll

Katten kom in i morse riven i örat och stel i kroppen.det kom väl in en annan främmande katt på hans revir.

Härligt att höra Indiania.

Ha en fortsatt trivsam söndagskväll.Glad

snoflinga
0

#15 Hoppas lilla kisse mår bättre i kväll! Kyss

[tantleen]
0

#Ja jag hoppas också att kissemissen mår bättre idag.

Kram

Loet_old
0

Ja katten är lite hängig,men har då varit upp och ätit.och det är då ett friskhetstecken.det brukar ta någon dag innan dom repar mod.